زائران اربعین درموکب شهدای منا پذیرایی می شوند زائران اربعین درموکب شهدای منا پذیرایی می شوند زائران اربعین درموکب شهدای منا پذیرایی می شوند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زائران اربعین درموکب شهدای منا پذیرایی می شوند زائران اربعین درموکب شهدای منا پذیرایی می شوند زائران اربعین درموکب شهدای منا پذیرایی می شوند زائران اربعین درموکب شهدای منا پذیرایی می شوند زائران اربعین درموکب شهدای منا پذیرایی می شوند

زائران اربعین درموکب شهدای منا پذیرایی می شوند

موکب شهدای منا که به همت دوستداران اهل بیت ‌دراستان قم درکربلای معلی راه اندازی شده است به زائران اربعین حسینی خدمات متنوعی ارائه می دهد.

موكب شهداي منا كه براي خدمات رساني به زائران اربعين در شارع قبله امام حسين (ع) برپا شده است خدمات فرهنگي، پزشكي، اسكان و پذيرايي به زائران ارائه مي دهد.
درموكب شهداي منا به جاي چاي، با دم‌نوش‌هاي گياهي از زائران پذيرايي مي‌شود.
آقاي رضايي مسئول موكب شهداي منا با اشاره به آثار مثبت برپايي موكب هاي مشترك در پذيرايي از زائران ايراني و عراقي به ديگر موكب داران توصيه كرد كه با توجه به محدوديت محل سكونت در كربلا اسكان زائران را در اولويت برنامه هاي آينده خود قرار دهند.
گفتني است علاوه بر كربلا موكب شهداي منا در نجف اشرف و سه موكب ديگربا نام شهداي مظلوم منا در مرزهاي مهران، شلمچه و چذابه به زائران اربعين حسيني خدمات رساني مي كنند.




نظرات کاربران