روایت تصویری زیارت امام حسین(ع) در روز اربعین روایت تصویری زیارت امام حسین(ع) در روز اربعین روایت تصویری زیارت امام حسین(ع) در روز اربعین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
روایت تصویری زیارت امام حسین(ع) در روز اربعین روایت تصویری زیارت امام حسین(ع) در روز اربعین روایت تصویری زیارت امام حسین(ع) در روز اربعین روایت تصویری زیارت امام حسین(ع) در روز اربعین روایت تصویری زیارت امام حسین(ع) در روز اربعین

روایت تصویری زیارت امام حسین(ع) در روز اربعین

هرگز نمی‌توان زیارت اربعین و شوق وصف ناپذیر زائران حسینی را که کیلومترها با پای پیاده خود را به کربلای معلا رسانده اند تا شب و روز اربعین را درک کنند در قالب الفاظ و یا حتی از دریچه لنز دوربین عکاسی به تصویر کشید.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع‌رساني حج از كربلاي معلا، زائران، دلدادگان و عاشقان سيد و سالار شهيدان اباعبدالله الحسين (ع) خود را از راه هاي دور و نزديك به كربلا رسانده اند تا زيارتي اربعين آن حضرت را در كنار حرم مطهرش درك كنند.
به راستي كه جنس زيارت اربعين امام حسين (ع)، با زيارت‌هاي ديگر آن حضرت متفاوت است. زيارت اربعين را بايد چشيد كه اگر آن را درك نكني، بخشي از معارف ناب حسيني را هيچ‌گاه درك نخواهي كرد.
هرگز نمي‌توان زيارت اربعين و شوق وصف ناپذير زائران حسيني را كه كيلومترها پياده روي كرده و خود را به كربلاي معلا رسانده اند تا شب و روز اربعين را درك كنند در قالب الفاظ و يا حتي از دريچه لنز دوربين عكاسي به تصوير كشيد و هرگز نمي توان اين شور و عشق بي پايان را ترسيم كرد.




نظرات کاربران