54 دفتر زیارتی غیرمجاز در خراسان رضوی تعطیل شدند 54 دفتر زیارتی غیرمجاز در خراسان رضوی تعطیل شدند 54 دفتر زیارتی غیرمجاز در خراسان رضوی تعطیل شدند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
54 دفتر زیارتی غیرمجاز در خراسان رضوی تعطیل شدند 54 دفتر زیارتی غیرمجاز در خراسان رضوی تعطیل شدند 54 دفتر زیارتی غیرمجاز در خراسان رضوی تعطیل شدند 54 دفتر زیارتی غیرمجاز در خراسان رضوی تعطیل شدند 54 دفتر زیارتی غیرمجاز در خراسان رضوی تعطیل شدند

54 دفتر زیارتی غیرمجاز در خراسان رضوی تعطیل شدند

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی گفت:54 دفترزیارتی غیرمجاز در این استان با استناد به موارد قانونی درچهار ماه گذشته، تعطیل و تعدادی نیز به دلیل تخلفات صورت گرفته جریمه شدند.

جواد شاد كريق درگفت و گو با ايرنا افزود: برخي از اين دفاتر مبالغي را ازمردم كلاهبرداري كرده اند، از اين رو از طريق مراجع قضايي وانتظامي با آن ها برخورد مي شود واجازه نخواهيم داد وجهه دستگاههاي اداري با اين فعاليتها در اذهان مردم مخدوش شود.
وي اضافه كرد: برنامه اين مديريت بر اساس سياستهاي سازمان حج و زيارت و با توجه به ركود حاكم بر بازار سفرهاي زيارتي، تقويت اينگونه سفرها است و اميدواريم با انتخاب هيئت مديره جديد شركت مركزي كارگزاران زيارتي استان؛‌ تعامل بهتري با اين شركتها برقرار شود.
وي اظهار كرد: با توجه به رهنمودهاي وزير فرهنگ وارشاد اسلامي درراستاي تقويت بخش زيارتي، اميدواريم بتوانيم بسته ي فرهنگي زيارتي جديدي را تدوين كنيم و خواسته هاي برحق كارگزاران و مردم را با افزايش كيفيت، تامين نماييم .
هم اكنون 270 دفتر خدمات مسافرتي و زيارتي داراي مجوزدر خراسان رضوي فعاليت مي كنند كه از اين تعداد 170 دفتر در مشهد مستقر هستند.


| شناسه مطلب: 65524




مشهد



مطالب مرتبط

نظرات کاربران