کلنگ احداث حسینیه خداشاه خراسانی ها در کربلا بر زمین زده شد کلنگ احداث حسینیه خداشاه خراسانی ها در کربلا بر زمین زده شد کلنگ احداث حسینیه خداشاه خراسانی ها در کربلا بر زمین زده شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کلنگ احداث حسینیه خداشاه خراسانی ها در کربلا بر زمین زده شد کلنگ احداث حسینیه خداشاه خراسانی ها در کربلا بر زمین زده شد کلنگ احداث حسینیه خداشاه خراسانی ها در کربلا بر زمین زده شد کلنگ احداث حسینیه خداشاه خراسانی ها در کربلا بر زمین زده شد کلنگ احداث حسینیه خداشاه خراسانی ها در کربلا بر زمین زده شد

کلنگ احداث حسینیه خداشاه خراسانی ها در کربلا بر زمین زده شد

مراسم کلنگ زنی احداث حسینیه خداشاه خراسانی ها با حضور مسئول بعثه رهبری در کربلا؛ در کربلای معلی بر زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به عتبات عاليات، كلنگ احداث اين حسينيه با حضور ميرمسعود حسينيان، سركنسول ايران در كربلاي معلي و حجت الاسلام والمسلمين بهجتي، مسئول بعثه رهبري در كربلا همچنين حجت الاسلام والمسلمين عسكري، مسئول فرهنگي بعثه رهبري در كربلا بر زمين زده شد.
حاج يحيي خداشاهي، به خبرنگار ما گفت: دو سال قبل زمين اين حسينيه در خيابان بوبيات را با قيمت 400 ميليون تومان خريداري كرديم و همه هزينه آن را مردم روستاي خداشاه تامين كرده اند.
وي با قدرداني از همكاري بعثه و كنسول گري افزود: زمين اين حسينيه 100متر است و در فاصله يك كيلومتري از حرم مطهر امام حسين(ع) خريداري شده و در هشت طبقه ساخته خواهد شد.
خداشاهي بيان كرد: يك طبقه اين حسينيه به صورت سالني ساخته مي شود و به صورت رايگان در خدمت زائران روستاي خداشاه خواهد بود.
وي با بيان اينكه دو سال متوالي است كه در ايام اربعين در اين مكان خيمه برپا مي شود عنوان كرد: بالاي 200 نفر در اربعين امسال در چادر برپاشده در زمين حسينيه اقامت پيدا كردند.


| شناسه مطلب: 65681




كربلا عتبات



نظرات کاربران