حضور مستبصران استرالیا و اندونزی در حرم امام علی(ع) حضور مستبصران استرالیا و اندونزی در حرم امام علی(ع) حضور مستبصران استرالیا و اندونزی در حرم امام علی(ع) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حضور مستبصران استرالیا و اندونزی در حرم امام علی(ع) حضور مستبصران استرالیا و اندونزی در حرم امام علی(ع) حضور مستبصران استرالیا و اندونزی در حرم امام علی(ع) حضور مستبصران استرالیا و اندونزی در حرم امام علی(ع) حضور مستبصران استرالیا و اندونزی در حرم امام علی(ع)

حضور مستبصران استرالیا و اندونزی در حرم امام علی(ع)

گروهی از مستبصران کشورهای استرالیا و اندونزی در جریان سفر خود به عراق به زیارت حرم مطهر امیرالمؤمنین(ع) مشرف شدند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، روز گذشته گروهي از مستبصران كشورهاي استراليا و اندونزي در جريان سفر خود به عراق به زيارت حرم مطهر اميرالمؤمنين(ع) مشرف شدند.
شيخ ناصر عباس نجفي مسئول ارتباطات با قاره آسيا در حرم اميرالمؤمنين(ع) در اين زمينه گفت: استقبال ما از زائران استراليا و اندونزي در راستاي خدمات رساني به زائران خارجي حرم مطهر و حمايت فرهنگي و معنوي از آنها مي باشد.
وي افزود: در جريان زيارت اين گروه در حرم امام علي(ع) يك برنامه سخنراني ديني به زبان انگليسي توسط يكي از فضلاي حوزه نجف براي اين گروه در نظر گرفته شد و در اين سخنراني بر ضرورت التزام به احكام فقهي و ارتباط با مراكز اسلامي و مرجعيت شيعه و ثواب زيارت اميرالمؤمنين عليه السلام تاكيد شد.
علاوه بر اين گروهي از گردشگران چيني كه به عراق سفر كرده بودند ضمن زيارت از حرم امام علي عليه السلام از بخش هاي مختلف حرم مطهر بازديد كردند.
پروفسور چيني كارشناس مهندسي ارتباطات كه در ميان اين جمع بود گفت: باعث افتخار است كه ما در اين مكان مقدس حضور داريم و اين براي اولين بار است كه ما به عراق و نجف شفر مي كنيم گرچه من از سال هايش از اين دوست داشتم به عراق سفر كنم و عتبات مقدس و آثار تاريخي را از نزديك ببينم و امروز اين فرصت براي ما فراهم شد.
وي افزود: ما مطالب زيادي درباره امام علي خلافت و عدالت و ارزش هاي انساني ايسان خوانده ام و امروز زائراني را مشاهده كردم كه به زيارت ايشان مي آيند و به عبادت مشغول مي شوند و اين نشانه روح و فضاي معنوي اين مكان است.
منبع: حوزه




مطالب مرتبط

نظرات کاربران