سرکنسول ایران درکربلا: 

هر 5 کشته آتش سوزی هتل در سرکنسول ایران درکربلا: 

هر 5 کشته آتش سوزی هتل در سرکنسول ایران درکربلا: 

هر 5 کشته آتش سوزی هتل در بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سرکنسول ایران درکربلا: 

هر 5 کشته آتش سوزی هتل در سرکنسول ایران درکربلا: 

هر 5 کشته آتش سوزی هتل در سرکنسول ایران درکربلا: 

هر 5 کشته آتش سوزی هتل در سرکنسول ایران درکربلا: 

هر 5 کشته آتش سوزی هتل در سرکنسول ایران درکربلا: 

هر 5 کشته آتش سوزی هتل در
سرکنسول ایران درکربلا:

هر 5 کشته آتش سوزی هتل در "کربلا" اهل تربت حیدریه هستند تلاش برای بازکرداندن اجساد به ایران

سرکنسول ایران درکربلا جان باختن 5 زائرایرانی اهل تربت حیدریه درآتش سوزی هتلی درکربلا را تائید کرد.

ميرمسعود حسينيان سركنسول ايران در كربلا در بخش خبري ساعت 14 شبكه يك، در مورد جزئيات آتش سوزي در هتل قصر المولي در كربلا اظهار داشت: يك كاروان 102 نفره كه از شهرستان تربت حيدريه براي زيارت به كربلا آمده بودند، در اين هتل اقامت كردند، شب گذشته تعداد زيادي از اعضاي اين كاروان براي زيارت از هتل خارج شدند اما ساعتي بعد هتل دچار آتش سوزي گسترده شد.
وي ادامه داد: تعدادي از افراد كاروان كه سن بيشتري داشتند در زمان آتش سوزي داخل اتاق ها بودند اما آتش به يكباره تمامي هتل را در بر مي گيرد.
به گفته حسينيان دراين حادثه چهار زن و يك مرد جان خود را از دست داده و سه نفر نيز مجروح شدند.
سركنسول ايران با اشاره به اينكه اين افراد به بيمارستان منتقل شدند و در حال حاضر تنها يك نفر به علت جراحات در بيمارستان بستري است، تاكيد كرد: اقدامات براي انتقال اجساد كشته شدگان اين حادثه به ايران در حال انجام است.
تحقيق درباره علل حادثه آتش سوزي در كربلا با حضور مسئولان كنسولي ايران
به دنبال آتش سوزي در هتل قصرالمولي دركربلا كه طي آن پنج زائر ايراني جان خود را از دست دادند كادر كنسولي ايران دراين شهرسرگرم بررسي ابعاد حادثه و رسيدگي به وضعيت زائران صدمه ديده است و در عين حال دستگاه هاي ذيربط عراقي نيز همزمان سرگرم تحقيقات در خصوص اين حادثه هستند.
يك منبع امنيتي در كربلا روز يكشنبه با اشاره به اينكه براساس گزارش هاي اوليه علت آتش سوزي دراين هتل بر اثر اتصالات برق بوده است، گفت: به دليل واقع شدن اين هتل دريكي از كوچه هاي تنگ و باريك شهر كربلا، نيروهاي آتش نشاني نتوانستند به موقع به محل آتش سوزي برسند و آتش را مهار كنند و در نتيجه اين هتل پنج طبقه بطور كامل طعمه حريق شد.
به گفته وي، پنج زائر ايراني در اين حادثه جان باختند و سه تن ديگر براثر شدت آتش سوزي صدمه ديده اند كه درحال حاضر در مراكز درماني كربلا تحت درمان و مداوا قرار گرفته اند.
هتل حادثه ديده در بازار 'نجاران' واقع در خيابان جمهوري كربلا (باب القبله) واقع شده است.
منبع امنيتي در كربلا كه نخواست نامش برده شود، تاكيد كرد كه تحقيقات دراين خصوص همچنان ادامه دارد.
درهمين حال ، يك منبع در سفارت ايران گفت كه يك تيم از كارشناسان كنسولي جمهوري اسلامي ايران در كربلا ، براي بررسي موضوع و پيگيري روند رسيدگي به وضعيت كاروان ياد شده در محل حضور دارند.
يك كاروان آزاد از خراسان جنوبي در اين هتل مستقر بودند كه ديشب هتل ياد شده دچار آتش سوزي شد.
خوشبختانه اكثر اعضاي اين كاروان به غير از چند نفري كه در حين آتش سوزي در هتل حضور داشتند، در صحت و سلامت كامل به سر مي برند.
در اين حادثه كليه چمدان ها و لوازم زائران كه مدارك آنان نيز درآن بوده، در آتش سوخته است كه بايد درباره آنان تشريفات لازم كنسولي صورت گيرد.




نظرات کاربران