دیداربا خانواده مرحوم حجت الاسلام عطائی از روحانیون اعزامی به عتبات دیداربا خانواده مرحوم حجت الاسلام عطائی از روحانیون اعزامی به عتبات دیداربا خانواده مرحوم حجت الاسلام عطائی از روحانیون اعزامی به عتبات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیداربا خانواده مرحوم حجت الاسلام عطائی از روحانیون اعزامی به عتبات دیداربا خانواده مرحوم حجت الاسلام عطائی از روحانیون اعزامی به عتبات دیداربا خانواده مرحوم حجت الاسلام عطائی از روحانیون اعزامی به عتبات دیداربا خانواده مرحوم حجت الاسلام عطائی از روحانیون اعزامی به عتبات دیداربا خانواده مرحوم حجت الاسلام عطائی از روحانیون اعزامی به عتبات

دیداربا خانواده مرحوم حجت الاسلام عطائی از روحانیون اعزامی به عتبات

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان اصفهان با خانواده مرحوم حجت الاسلام عطائی از روحانیون اعزامی به عتبات عالیات دیدار کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام والمسلمين محمود فقيهي مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در استان اصفهان و كاركنان اين نمايندگي با خانواده مرحوم حجت الاسلام محمد مهدي عطائي از روحانيون با سابقه و توانمند اعزامي به عتبات عاليات در روستاي پيكان از توابع شهرستان جرقويه ديدار كردند.
دراين ديدار حجت الاسلام والمسلمين محمود فقيهي ضمن ابلاغ تسليت نماينده ولي فقيه وسرپرست حجاج ايراني ، رحمت و آمرزش الهي براي آن مرحوم و صبر جميل و اجر جزيل براي بازماندگان را از خداوند متعال خواستار شد.
در پايان اين ديدار لوح تقدير بعثه مقام معظم رهبري وهديه حجت الاسلام والمسلمين سيد علي قاضي عسكر نماينده ولي فقيه وسرپرست حجاج ايراني به اين خانواده اهدا شد.
همچنين اعضاء دفتر نمايندگي استان اصفهان با حضور بر سر مزار آن مرحوم با قرائت فاتحه ياد وي را گرامي داشته و از خداوند متعال مغفرت و علودرجات را براي آن مرحوم طلب كردند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران