همایش قبل از سفر عتبات دانشگاهیان تهران با حضور زائرین دوره ۱۶ برگزار می گردد همایش قبل از سفر عتبات دانشگاهیان تهران با حضور زائرین دوره ۱۶ برگزار می گردد همایش قبل از سفر عتبات دانشگاهیان تهران با حضور زائرین دوره ۱۶ برگزار می گردد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همایش قبل از سفر عتبات دانشگاهیان تهران با حضور زائرین دوره ۱۶ برگزار می گردد همایش قبل از سفر عتبات دانشگاهیان تهران با حضور زائرین دوره ۱۶ برگزار می گردد همایش قبل از سفر عتبات دانشگاهیان تهران با حضور زائرین دوره ۱۶ برگزار می گردد همایش قبل از سفر عتبات دانشگاهیان تهران با حضور زائرین دوره ۱۶ برگزار می گردد همایش قبل از سفر عتبات دانشگاهیان تهران با حضور زائرین دوره ۱۶ برگزار می گردد

همایش قبل از سفر عتبات دانشگاهیان تهران با حضور زائرین دوره ۱۶ برگزار می گردد

این همایش طبق روال دوره های گذشته، در استان های مختلف با حضور زائرینی که در این دوره قرار است به عتبات مشرف شوند برگزار می شود.در تهران نیز همایشی با حضور زائرین دانشگاهی جهت آشنایی بیشتر با سفر عتبات،آمادگی معنوی قبل از سفر، ذکر نکات ویژه اجرایی و اعزام،معرفی برنامه های فرهنگی در راستای لزوم بهره برداری بهتر از این سفر برگزار خواهد شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني لبيك،همايش قبل از سفر عتبات ويژه زائرين دانشگاهي استان تهران روز شنبه ۲۵ دي ماه با حضور حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر نماينده ولي فقيه و سرپرست حجاج ايراني،حجت الاسلام والمسلمين فقيهي رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان و زائرين عتبات دوره شانزدهم برگزار مي گردد.
اين همايش طبق روال دوره هاي گذشته، در استان هاي مختلف با حضور زائريني كه در اين دوره قرار است به عتبات مشرف شوند برگزار مي شود.در تهران نيز همايشي با حضور زائرين دانشگاهي جهت آشنايي بيشتر با سفر عتبات،آمادگي معنوي قبل از سفر، ذكر نكات ويژه اجرايي و اعزام،معرفي برنامه هاي فرهنگي در راستاي لزوم بهره برداري بهتر از اين سفر برگزار خواهد شد.
اين همايش ويژه دانشگاهيان اصلي و ذخيره اي است كه بهمن و اسفند سال جاري و فروردين و ارديبهشت ماه سال ۹۶ از تهران به عتبات عاليات اعزام مي شوند.
برنامه هاي ويژه اي براي اين همايش تدارك ديده شده است. سخنراني معرفتي در زمينه آمادگي سفر، آشنايي با نكات اجرايي، پخش كليپ هاي متنوع، معرفي برنامه هاي فرهنگي و مسابقات ستاد بخشي از برنامه هاي اين مراسم است كه در دوره هاي قبل مورد استقبال بي نظير زائرين دانشگاهي قرار گرفت و اميدواريم در اين دوره نيز با استقبال زائرين دوره شانزدهم روبرو شويم.
اين همايش روز شنبه ۲۵ دي ماه از ساعت ۱۴:۰۰ در تالار فردوسي دانشكده ادبيات دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و ميزبان زائرين دانشگاهي و همراهانشان خواهد بود.
گفتني است به حاضرين در همايش به قيد قرعه كمك هزينه سفرهاي زيارتي تعلق خواهد گرفت.


| شناسه مطلب: 65754




دانشگاه عتبات



نظرات کاربران