بازدید جمعی از معاونین و مدیران بعثه از نمایشکاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی بازدید جمعی از معاونین و مدیران بعثه از نمایشکاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی بازدید جمعی از معاونین و مدیران بعثه از نمایشکاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازدید جمعی از معاونین و مدیران بعثه از نمایشکاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی بازدید جمعی از معاونین و مدیران بعثه از نمایشکاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی بازدید جمعی از معاونین و مدیران بعثه از نمایشکاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی بازدید جمعی از معاونین و مدیران بعثه از نمایشکاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی بازدید جمعی از معاونین و مدیران بعثه از نمایشکاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی

بازدید جمعی از معاونین و مدیران بعثه از نمایشکاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی

جمعی از معاونین و مدیران بعثه مقام معظم رهبری از چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی که در بوستان گفتگو برگزار شده است، بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، جمعي از معاونين و مديران بعثه مقام معظم رهبري از چهارمين دوره‌ي نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال انقلاب اسلامي كه در محل نمايشگاه‌هاي بين‌المللي شهرداري تهران (بوستان گفت‌وگو) در حال برگزاري است، بازديد كردند.
اين دوره از نمايشگاه كه از روز يكشنبه ۲۴ تا جمعه ۲۹ بهمن بر پا خواهد بود داري شش بخش اصلي سايت‌هاي اينترنتي، فناوري‌هاي نوين اطلاعاتي، نشر ديجيتال و نرم‌افزارهاي تلفن همراه (اپليكيشن)، بازي‌هاي رايانه‌اي و بخش بين‌الملل است.
بعثه مقام معظم رهبري با معرفي پايگاه هاي متعدد اينترنتي، آموزش مجازي، محصولات كميته فرهنگي- آموزشي اربعين، نرم افزارها، كتابخانه الكترونيكي حوزه نمايندگي ولي فقيه در حج و زيارت و ... به صورت فعال و گسترده در اين نمايشگاه مشاركت دارد.




نظرات کاربران