مالزیایی‌ها از راه زمینی ایران به حج می‌روند مالزیایی‌ها از راه زمینی ایران به حج می‌روند مالزیایی‌ها از راه زمینی ایران به حج می‌روند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مالزیایی‌ها از راه زمینی ایران به حج می‌روند مالزیایی‌ها از راه زمینی ایران به حج می‌روند مالزیایی‌ها از راه زمینی ایران به حج می‌روند مالزیایی‌ها از راه زمینی ایران به حج می‌روند مالزیایی‌ها از راه زمینی ایران به حج می‌روند

مالزیایی‌ها از راه زمینی ایران به حج می‌روند

16 نفر از انجمن سفر آما (پکا) مالزی از مسیر زمینی ایران و پس از عبور از 10 کشور برای انجام مناسک حج به عربستان سعودی می روند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل ازايرنا، 'خير عارفين' مدير طرح سفر زميني براي انجام مناسك حج در مالزي روز جمعه گفت كه در اين سفردر مجموع 16 شركت كننده متشكل از اعضاي پكا، داوطلبان، خبرنگاران رسانه ها و نمايندگان حاميان مالي درگير هستند.
آغاز اين سفر براي 20 ژوئيه (29 تير ماه سال 1396) در حال برنامه ريزي است.
به نوشته تارنماي روزنامه 'اتوسان'، وي گفت: اين كاروان از كوالالامپور پايتخت مالزي حركت كرده و پس از عبور از تايلند، لائوس، چين، قرقيزستان، ازبكستان، تركمنستان، ايران و امارات متحده عربي وارد عربستان سعودي مي شود.
شركت كنندگان اميدوارند اين مسير 16 هزار كيلومتري را در حدود 59 روز با خودرو طي كنند.
مدير طرح سفر زميني براي انجام مناسك حج از مالزي توضيح داد كه آنها تصميم به استفاده از اين مسير براي رفتن به مكه مكرمه گرفته اند تا شركت كنندگان و حجاج تجربه جديدي از سفر نيز به دست آورند.
وي گفت با توجه به مسير طولاني و نخستين تجربه سفر براي حج از راه زميني از كوالالامپور تا مكه، شركت كنندگان با هواپيما به خانه باز خواهند گشت.


| شناسه مطلب: 66417




حج مالزي زميني



نظرات کاربران