نماینده  آیت الله سیستانی از موسسه الزهرا بازدید کرد نماینده  آیت الله سیستانی از موسسه الزهرا بازدید کرد نماینده  آیت الله سیستانی از موسسه الزهرا بازدید کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نماینده  آیت الله سیستانی از موسسه الزهرا بازدید کرد نماینده  آیت الله سیستانی از موسسه الزهرا بازدید کرد نماینده  آیت الله سیستانی از موسسه الزهرا بازدید کرد نماینده  آیت الله سیستانی از موسسه الزهرا بازدید کرد نماینده  آیت الله سیستانی از موسسه الزهرا بازدید کرد

نماینده آیت الله سیستانی از موسسه الزهرا بازدید کرد

حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی از موسسه قرآنی الزهرا (س) بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج در كربلاي معلي، حجت الاسلام شيخ عبدالمهدي كربلايي نماينده حضرت آيت الله سيستاني از موسسه قرآني الزهرا (س) بازديد كرد.
وي در اين بازديد در جمع دانش پژوهان و مسؤولان موسسه الزهرا تصريح كرد: خواهران طلبه بايد توجه بسياري به مضامين و علوم قرآني داشته باشند.
نماينده حضرت آيت الله سيستاني بر ضرورت تامل در احاديث با موضوع اهميت قرآن كريم تاكيد كرد و گفت: تلاوت قرآن بايد با تدبر و توجه به معاني همراه باشد كه لازمه آن مطالعه تفسير و احكام فقهي است. از سوي ديگر افزايش توفيقات در تحصيل و زندگي با اخلاص در عمل و صبر محقق مي‎شود.
دراين بازديد همچنين سرور مهدي مدير موسسه الزهرا ، ديدار نماينده آيت الله سيستاني با دانش پژوهان را در پيشرفت تحصيلي و افزايش تلاش آنان بسيار مثبت ارزيابي كرد.




نظرات کاربران