دیدار مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در عراق با تولیت خیمه‌گاه حسینی دیدار مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در عراق با تولیت خیمه‌گاه حسینی دیدار مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در عراق با تولیت خیمه‌گاه حسینی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در عراق با تولیت خیمه‌گاه حسینی دیدار مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در عراق با تولیت خیمه‌گاه حسینی دیدار مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در عراق با تولیت خیمه‌گاه حسینی دیدار مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در عراق با تولیت خیمه‌گاه حسینی دیدار مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در عراق با تولیت خیمه‌گاه حسینی

دیدار مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در عراق با تولیت خیمه‌گاه حسینی

حجت الاسلام والمسلمین نجفی‌روحانی به همراه مسؤولان بعثه مقام معظم رهبری در کربلا با تولیت خیمه‌گاه حسینی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع‌رساني حج در كربلاي معلي، حجت الاسلام والمسلمين نجفي‌روحاني، مسؤول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كشور عراق به همراه مسؤولان بعثه رهبري در كربلا با فاضل ابودكه، توليت خيمه‌گاه حسيني ديدار و گفت‌وگو كرد.
وي در اين ديدار صميمي ضمن تقدير از همكاري متوليان مخيم حسيني در اجراي برنامه‌هاي فرهنگي و مذهبي بعثه مقام معظم رهبري خاطرنشان كرد: حضور پرشور زائران ايراني در برنامه‌هايي كه خيمه‌گاه حسيني ميزبان آن است؛ نشان از اهميت اين مكان مقدس نزد عاشقان اهل بيت عصمت و طهارت دارد.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي‌روحاني ادامه داد: استقبال زائران ايراني از دو برنامه دعاي كميل و دعاي ندبه در خيمه‌گاه حسيني بقدري قابل توجه است كه در برخي از ايام سال؛ ظرفيت اين مكان مقدس براي تمامي مشتاقان شركت در اين برنامه كافي نيست.
مسؤول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كشور عراق در ادامه يادآور شد: ويژه برنامه هاي بعثه رهبري در اماكن متبركه كربلا، نجف، كاظمين و سامرا به صورت منظم و با حضور پرشور زائران ايراني برگزار مي شود كه انتظار مي‌رود با تعامل هر چه بيشتر مسؤولان خيمه‌گاه حسيني اين روند تداوم داشته باشد.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي‌روحاني در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به افزايش ميزان زائران ايراني در ايام نوروز اظهار داشت: با توجه به حضور گسترده زائران ايراني در عتبات عاليات، براي تمامي آنان ويژه برنامه هاي خاصي تدارك ديده شده است كه يكي از مهمترين برنامه ها در خيمه گاه برگزار خواهد شد.
وي در پايان با تأكيد بر وحدت و پيوند ميان دو ملت ايران و عراق، نسبت به پيروزي ملت عراق در مقابله با گروهك داعش و ديگر گروهك‌هاي تروريستي آرزوي توفيق كرد.
همچنين در اين ديدار فاضل ابودكه، متولي خيمه‌گاه حسيني به ارايه گزارشي از آخرين وضعيت جبهه‌هاي نبرد عليه داعش پرداخت و از برنامه بعثه مقام معظم رهبري و حضور منظم زائران ايراني در اعتاب مقدسه تقدير و تشكر كرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران