سخنران بعثه در کربلا: سرنوشت همه مسلمانان بهم گره خورده است سخنران بعثه در کربلا: سرنوشت همه مسلمانان بهم گره خورده است سخنران بعثه در کربلا: سرنوشت همه مسلمانان بهم گره خورده است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سخنران بعثه در کربلا: سرنوشت همه مسلمانان بهم گره خورده است سخنران بعثه در کربلا: سرنوشت همه مسلمانان بهم گره خورده است سخنران بعثه در کربلا: سرنوشت همه مسلمانان بهم گره خورده است سخنران بعثه در کربلا: سرنوشت همه مسلمانان بهم گره خورده است سخنران بعثه در کربلا: سرنوشت همه مسلمانان بهم گره خورده است

سخنران بعثه در کربلا: سرنوشت همه مسلمانان بهم گره خورده است

حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی گفت: از دیدگاه مبانی دینی مسلمانان یک امت واحده هستند که باید حول محور توحید، قرآن و رسولش وحدت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، حجت الاسلام والمسلمين راشد يزدي، سخنران بعثه مقام معظم رهبري در كربلا در جمع زائران ايراني حرم حضرت عباس(ع) با تأكيد بر اين‌كه بي‌تفاوتي نسبت به حال يكديگر در اسلام مذموم است، اظهار داشت: سرنوشت همه مسلمانان بهم گره خورده است.
وي ادامه داد: اگر نسبت به كشتار مسلمانان در ميانمار، نيجريه، يمن، عراق، سوريه، لبنان، فلسطين، ليبي، بحرين و ... احساس ناراحتي نداشته باشيد، بايد در مسلماني خود شك كنيد، اسلام يك پيكر واحد است كه همه اعضايش وابسته به هم هستند، از ديدگاه مباني ديني مسلمانان يك امت واحده هستند كه بايد حول محور توحيد، قرآن و رسولش وحدت داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمين راشد يزدي با بيان اين‌كه سرعت اسلام‌گرايي در سراسر جهان دشمنان را به واهمه انداخت و با اعمال توطئه‌هاي مختلف به دنبال توقف اين جريان هستند، افزود: استكبار جهاني با راه‌اندازي، حمايت و پشتيباني از گروهك‌هاي تروريستي از جمله داعش به دنبال نمايش چهره‌اي از خشن در جهان است تا روند اسلام‌گرايي را متوقف كند.
سخنران بعثه رهبري در كربلا با اشاره به اين‌كه اسلامي كه گروه‌هاي تكفيري و سلفي دم از آن مي‌زنند، حقيقي نيست، افزود: اين چه اسلامي است كه با فرياد تكبير فردي را كه خود تكبيرگوشت، سر مي‌برد؟ اين توطئه و فتنه دشمنان در ممالك اسلامي است كه مسلمان را به جان مسلمان انداخته اند.
وي با بيان اين‌كه اسلام ناب محمدي دين محبت، مهرباني، وحدت، اتحاد و همدلي است، افزود: دشمنان از وحدت امت اسلامي واهمه دارند و براي غلبه بر اين ترس توطئه تفرقه‌افكني و جنگ ميان مذاهب را پيگيري مي‌كنند، مسلمانان هيچ راهي جز وحدت در مقابله با تروريسم بين‌المللي ندارند.




نظرات کاربران