برنامه «درس‌هایی از قرآن» استاد قرائتی در حرم رضوی برگزار می شود برنامه «درس‌هایی از قرآن» استاد قرائتی در حرم رضوی برگزار می شود برنامه «درس‌هایی از قرآن» استاد قرائتی در حرم رضوی برگزار می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برنامه «درس‌هایی از قرآن» استاد قرائتی در حرم رضوی برگزار می شود برنامه «درس‌هایی از قرآن» استاد قرائتی در حرم رضوی برگزار می شود برنامه «درس‌هایی از قرآن» استاد قرائتی در حرم رضوی برگزار می شود برنامه «درس‌هایی از قرآن» استاد قرائتی در حرم رضوی برگزار می شود برنامه «درس‌هایی از قرآن» استاد قرائتی در حرم رضوی برگزار می شود

برنامه «درس‌هایی از قرآن» استاد قرائتی در حرم رضوی برگزار می شود

برنامه درس‌هایی از قرآن به‌عنوان یکی از ویژه‌برنامه‌های قرآنی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور در ایام عید نوروز در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج از مشهد مقدس، حجت الاسلام سيد جلال حسيني معاون تبليغات و ارتباطات اسلامي آستان قدس رضوي با اعلام اين خبر گفت: يكي از برنامه‌هاي باشكوه حرم مطهر رضوي سلسله جلسات تفسير قرآن با حضور حجت الاسلام و المسلمين محسن قرائتي است كه در ماه مبارك رمضان و ديگر ايام در حرم رضوي برگزار مي‌شود.
وي ادامه داد: به‌منظور افزايش معرفت ديني زائران حضرت رضا (ع) از 25 تا 30 اسفندماه ويژه‌برنامه درس‌هايي از قرآن از ساعت 20 در رواق دارالمرحمه برگزار خواهد شد و خيل عظيمي از زائران و مجاوران از اين مراسم معنوي و نشاط‌آور بهره‌مند مي‌شوند.
وي تصريح كرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمين قرائتي بابيان شيواي خود در اين ايام به تفسير موضوعي قرآن مجيد خواهد پرداخت و موضوعات رشد ديني و معنوي، انفاق، كمك به هم نوع،‌ كمال و سعادت بشري از ديدگاه قرآن و ... را موردبررسي قرار مي‌دهد.




نظرات کاربران