«اسراء» از ۲۸ اسفند هر شب ساعت ۲۱ «اسراء» از ۲۸ اسفند هر شب ساعت ۲۱ «اسراء» از ۲۸ اسفند هر شب ساعت ۲۱ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
«اسراء» از ۲۸ اسفند هر شب ساعت ۲۱ «اسراء» از ۲۸ اسفند هر شب ساعت ۲۱ «اسراء» از ۲۸ اسفند هر شب ساعت ۲۱ «اسراء» از ۲۸ اسفند هر شب ساعت ۲۱ «اسراء» از ۲۸ اسفند هر شب ساعت ۲۱

«اسراء» از ۲۸ اسفند هر شب ساعت ۲۱

مسابقه پرمخاطب «اسراء» از ۲۸ اسفندماه از شبکه‌های «قرآن و معارف سیما» و «امید» تقدیم علاقه‌مندان خواهد شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از ايكنا، سري جديد مسابقه تلويزيوني «اسراء» با رويكردي متفاوت توليد شده است، اين برنامه در ادوار گذشته به صورت زنده روي آنتن مي‌رفت كه در اين دوره به صورت توليدي خواهد بود.
برنامه «اسراء» از شنبه هفته آينده، ۲۸ اسفندماه تقديم علاقه‌مندان مي‌شود، اين برنامه از تاريخ ۲۸ اسفندماه ۹۵ تا ۱۳ فروردين ۹۶ هر شب از ساعت ۲۱ تا ۲۲ از شبكه قرآن و معارف سيما تقديم علاقه‌مندان مي‌شود و بازپخش آن نيز هر روز ساعت ۹ تا ۱۰ صبح از اين شبكه روي آنتن مي‌رود.
پخش اين برنامه از تاريخ ۱۳ فروردين ۹۶ به بعد با تغييرات جزئي مواجه مي‌شود به اين صورت كه از روز شنبه تا سه شنبه و از ساعت ۲۱ تا ۲۲ اصل برنامه پخش مي‌شود و روز چهارشنبه نيز گلچين آن تقديم علاقه‌مندان خواهد شد. باز پخش اين برنامه تغييري نخواهد كرد و از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح است.
همانطور كه پيش از اين به اطلاع علاقه‌مندان رسيده بود اين برنامه براي اولين بار قرار است از شبكه «اميد» نيز تقديم بينندگان شود، روال بازپخش برنامه در اين شبكه نيز به اين صورت است كه در تاريخ ۲۹ و ۳۰ اسفند ۹۵ از ساعت ۱۲:۳۰ و از تاريخ يكم فرودين ماه ۹۶ به بعد نيز از ساعت ۱۲ روي آنتن اين شبكه مي‌رود.
يادآور مي‌شود اين مسابقه براي شركت كنندگان نوجوان در مقاطع سني ۱۱ تا ۱۶ سال است، همچنين متسابقان در رشته‌هاي قرائت تقليدي از «محمدصديق منشاوي»، «مصطفي اسماعيل»، «عبدالباسط» و «شحات انور» به رقابت با يكديگر خواهند پرداخت.
از ديگر تفاوت‌‌هاي اين دوره با پنج دوره قبل مي‌توان به نحوه داوري مسابقه اشاره نمود كه در اين دوره تمامي مراحل مسابقه شامل مقدماتي، نيمه نهايي و فينال توسط سه داور مورد قضاوت قرار مي‌گيرد، هيئت داوران اين دوره نيز متشكل از رحيم خاكي، امين پويا و مهدي عادلي است كه هر سه از قاريان بين‌المللي قرآن هستند. همچنين اجرا و تهيه كنندگي برنامه نيز بر عهده سيد وحيد مرتضوي مجري توانمند سيما خواهد بود.


| شناسه مطلب: 66950




قرآن



نظرات کاربران