آتش‌سوزی در هتل کاروان غیرمجاز ایرانی در کربلا آتش‌سوزی در هتل کاروان غیرمجاز ایرانی در کربلا آتش‌سوزی در هتل کاروان غیرمجاز ایرانی در کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آتش‌سوزی در هتل کاروان غیرمجاز ایرانی در کربلا آتش‌سوزی در هتل کاروان غیرمجاز ایرانی در کربلا آتش‌سوزی در هتل کاروان غیرمجاز ایرانی در کربلا آتش‌سوزی در هتل کاروان غیرمجاز ایرانی در کربلا آتش‌سوزی در هتل کاروان غیرمجاز ایرانی در کربلا

آتش‌سوزی در هتل کاروان غیرمجاز ایرانی در کربلا

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از آتش‌سوزی در هتل محل استقرار کاروان‌ غیرمجاز ایرانی در کربلا و خروج زائران توسط کارکنان این سازمان از هتل خبر داد.

مديركل عتبات سازمان حج و زيارت با اشاره به آتش سوزي هتل زائران ايراني در كربلا گفت: آتش در يكي از اتاق‌‌هاي اين هتل روي داده اما آسيبي به زائران ايراني نرسيده است.
به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، محسن نظافتي درباره آتش سوزي يك هتل محل استقرار زائران ايراني در كربلا گفت: خدا را شكر با توجه به حضور اكثر زائران ايراني در حرم و بيرون از هتل، هيچ زائر ايراني در اين حادثه آسيبي نديده‌ است.
وي با بيان اينكه اين كاروان غير مجاز بوده كه خارج از چارچوب‌هاي سازمان حج و زيارت به عتبات رفته است، افزود: اين آتش‌سوزي در ساعت 17 بعدازظهر امروز در هتل ابراج‌البر در كربلا به وقوع پيوسته است.
نظافتي اظهار داشت: برخي از زائراني كه در هتل بودند توانستند با اقدام سريع، از طريق پشت‌بام هتل جنبي خارج شوند. وي دليل اين كار را عدم پله و راه خروجي اضطراري در هتل محل استقرار اين كاروان غيرمجاز دانست.
مديركل عتبات سازمان حج و زيارت حضور به موقع نيروهاي آموزش ديده حج و زيارت كه در هتل مجاور حضور داشته و اقدام به موقع آنها براي اطفاء حريق را عاملي جهت كاهش خسارت هاي جاني و مالي دانست.
وي در پايان خاطر نشان كرد: متاسفانه كاروانهاي غيرمجاز فاقد امكانات بيمه، امنيت و مسائل پزشكي هستند و باتوجه به سودجويي متوليان اين كاروانها، از نازلترين امكانات براي زائران استفاده مي كنند.


| شناسه مطلب: 66999







نظرات کاربران