بازدید مشاور وزیر امور‌دینی ایالت‌پنجاب از پژوهشکده حج بازدید مشاور وزیر امور‌دینی ایالت‌پنجاب از پژوهشکده حج بازدید مشاور وزیر امور‌دینی ایالت‌پنجاب از پژوهشکده حج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازدید مشاور وزیر امور‌دینی ایالت‌پنجاب از پژوهشکده حج بازدید مشاور وزیر امور‌دینی ایالت‌پنجاب از پژوهشکده حج بازدید مشاور وزیر امور‌دینی ایالت‌پنجاب از پژوهشکده حج بازدید مشاور وزیر امور‌دینی ایالت‌پنجاب از پژوهشکده حج بازدید مشاور وزیر امور‌دینی ایالت‌پنجاب از پژوهشکده حج

بازدید مشاور وزیر امور‌دینی ایالت‌پنجاب از پژوهشکده حج

مشاور وزیر امور دینی ایالت پنجاب و رئیس و موسس حوزه علمیه منهاج الحسین پاکستان با رییس پژوهشکده حج و زیارت در شهر قم دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، مؤسس حوزه علميه منهاج الحسين ضمن معرفي فعاليت‌هاي اين حوزه علميه و پژوهش‌ها و مطالعاتي كه در زمينه‌هاي مختلف صورت گرفته است آمادگي خود را براي بهره‌مندي از تجربيات، انتشارات، مجلات، پژوهش‌ها وتحقيقات پژوهشكده حج و زيارت جمهوري اسلامي ايران اعلام كرد.
حجت‌الا‌سلام والمسلمين سيدمهدي عليزاده موسوي ضمن معرفي پژوهشكده حج و زيارت، تصريح كرد: با توجه به انتشار حدود يك هزار عنوان كتاب پژوهشي و بيش از 25 اثر ترجمه شده به زبان اردو در اين مركز علمي، مي‌توان با تعامل بيشتر كارهاي مشترك علمي بهتر و بيشتري را انجام داد.
حجت‌الا‌سلام عليزاده موسوي در ادامه در تبيين اهداف تاسيس اين پژوهشكده گفت: توسعه و گسترش پژوهش در زمينه شناخت صحيح از ابعاد عبادي، سياسي، اجتماعي، اقتصادي و بين المللي حج يكي از مهمترين اهداف اين پژوهشكده مي‌باشد همچنين ايجاد زمينه مناسب براي ارتقاي فعاليت‌هاي پژوهشي در زمينه حج و زيارت؛ از ديگر اهداف اين پژوهشكده است.
وي در ادامه افزود: هم اكنون چهار گروه پژوهشي؛ "اخلاق و اسرار" ، " كلام و معارف" ، " فقه و حقوق"و " تاريخ و سيره" فعاليت دارند.
علامه محمدحسين اكبر نيز ضمن ابراز خرسندي از فعاليت‌هاي انجام شده و كتب توليد شده توسط پژوهشكده حج و زيارت آمادگي خود را نسبت به چاپ آثار اردو پژوهشكده در پاكستان اعلام كرد.
در پايان اين بازديد حجت‌الاسلام عليزاده موسوي، تعدادي از كتاب‌ها و نرم‌افزارهاي توليدي پژوهشكده حج وزيارت به زبان اردو را به علامه محمد حسين اكبر اهدا كرد.




نظرات کاربران