تقدیر از فیلم رستاخیر در جشنواره بین المللی فیلم کربلا تقدیر از فیلم رستاخیر در جشنواره بین المللی فیلم کربلا تقدیر از فیلم رستاخیر در جشنواره بین المللی فیلم کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تقدیر از فیلم رستاخیر در جشنواره بین المللی فیلم کربلا تقدیر از فیلم رستاخیر در جشنواره بین المللی فیلم کربلا تقدیر از فیلم رستاخیر در جشنواره بین المللی فیلم کربلا تقدیر از فیلم رستاخیر در جشنواره بین المللی فیلم کربلا تقدیر از فیلم رستاخیر در جشنواره بین المللی فیلم کربلا

تقدیر از فیلم رستاخیر در جشنواره بین المللی فیلم کربلا

فیلم سینمایی «رستاخیز» ساخته احمدرضا درویش به‌عنوان مهمان ویژه در آخرین روز جشنواره بین المللی فیلم کربلا به‌نمایش درآمد و مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، سومين جشنواره بين‌المللي فيلم كربلا با شركت 26 كشور و 500 هنرمند در كربلا به كار خود پايان داد.
در اين جشنواره كه آثار مستند، داستاني و انيميشن به نمايش در آمد، منتخب آثار برگزيده كشورهاي عراق، انگلستان، مصر، برزيل، هند، ايتاليا، آلمان، استراليا و ايران به داوري گذاشته شد.
سيدحيدر مدير شبكه تلويزيوني كربلا و دبير جشنواره بين‌المللي فيلم كربلا در اختتاميه اين جشنواره، ضمن تقدير از سينماي ايران، لوح تقدير و نشان ويژه اين جشنواره را به احمدرضا درويش - كارگردان فيلم رستاخيز - اهدا كرد.
فيلم رستاخيز در سي‌ودومين دوره جشنواره بين‌المللي فيلم فجر در ۱۱ بخش نامزد دريافت سيمرغ بلورين بود و در نهايت در ۸ بخش از جمله بهترين فيلم و بهترين كارگرداني برنده سيمرغ بلورين شد. رستاخيز همچنين بهترين فيلم‌نامه بخش بين‌الملل (جايزه ويژه - مصطفي عقاد) بيرق طلايي را از آن خود كرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران