صبح امروز باران بر زمین کربلا بوسه زد +تصاویر صبح امروز باران بر زمین کربلا بوسه زد +تصاویر صبح امروز باران بر زمین کربلا بوسه زد +تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
صبح امروز باران بر زمین کربلا بوسه زد +تصاویر صبح امروز باران بر زمین کربلا بوسه زد +تصاویر صبح امروز باران بر زمین کربلا بوسه زد +تصاویر صبح امروز باران بر زمین کربلا بوسه زد +تصاویر صبح امروز باران بر زمین کربلا بوسه زد +تصاویر

صبح امروز باران بر زمین کربلا بوسه زد +تصاویر

بوی باران همه بین الحرمین را پر کرده است و صدای آهنگ بارش باران صدای زیبای و گوش نوازی برای هر زائری در این فضای معنوی است.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، از شب گذشته بارش باران در شهر كربلاي معلي آغاز شد و تا صبح اين بارش ادامه داشت.
باران رحمت الهي بر كربلا و بين الحرمين بوسه زد و ابر مهربان بهاري بر كربلا باريدن گرفت و زائراني كه دلي پاك و روشن مثل باران دارند، خدا را شكر گفتند.
بوي باران همه بين الحرمين را پر كرده است و صداي آهنگ بارش باران صداي زيباي و گوش نوازي براي هر زائري در اين فضاي معنوي است.
پس از گرد و غبار شديد چند روز پيش كه مشكلاتي براي زائران ايجاد كرد، بارش باران لطافت خاصي به كربلا بخشيد و دماي هوا چند درجه كاهش يافت.
اين باران سبب شد تا زائران خود را به بين الحرمين برسانند و در زير بارش باران قدم بزنند؛ بسياري از زائران از اين فرصت استفاده كرده و عكس يادگاري گرفتند.




نظرات کاربران