هم‌افزایی اعتاب مقدسه در حوزه‌های علمی هم‌افزایی اعتاب مقدسه در حوزه‌های علمی هم‌افزایی اعتاب مقدسه در حوزه‌های علمی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هم‌افزایی اعتاب مقدسه در حوزه‌های علمی هم‌افزایی اعتاب مقدسه در حوزه‌های علمی هم‌افزایی اعتاب مقدسه در حوزه‌های علمی هم‌افزایی اعتاب مقدسه در حوزه‌های علمی هم‌افزایی اعتاب مقدسه در حوزه‌های علمی

هم‌افزایی اعتاب مقدسه در حوزه‌های علمی

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) در نشست هم اندیشی اعتاب مقدسه ایران خواستار همکاری و هم‌افزایی اعتاب مقدسه در حوزه‌های علمی و پژوهشی شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از روابط عمومي آستان حضرت عبدالعظيم(ع) نشست هم انديشي اعتاب مقدسه ايران اسلامي با حضور نمايندگان اماكن متبركه و سازمان‌هاي مسئول در آستان مقدس حضرت عبدالعظيم حسني عليه السلام تشكيل شد.
آيت‌الله محمدي ري شهري توليت آستان مقدس حضرت عبدالعظيم(ع) در اين نشست، گفت: اكنون كارها به طور جدي پيگيري مي‌شود، البته شخصاً بيش از ۱۰ سال بود كه موضوع هم‌افزايي و همكاري ميان اعتاب مقدسه را پيگيري مي‌كنم و اكنون پس از سال‌ها، با همتي كه همه مسئولان اماكن متبركه كشور دارند اجراي اين طرح در مسير موفقيت قرار دارد.
توليت آستان مقدس حضرت عبدالعظيم حسني عليه السلام گفت: در خصوص همكاري و هم‌افزايي ميان اعتاب مقدسه كشورهاي ديگر هم روال خوبي آغاز شده است و البته بايد نخست، در تبليغات و معرفي كارها، حساسيت‌هاي لازم را شناسايي و سپس اقدام كنيم و ظرفيت‌هاي داخلي نيز بسيار بالاست و فراتر از آنچه در ساير كشورها ممكن است، در داخل زمينه همكاري و هم افزايي ميان اعتاب مقدسه وجود دارد.
رئيس مؤسسه علمي فرهنگي دارالحديث ضمن پيشنهاد افزودن عنوان «هم افزايي» به نام شوراي همكاري اعتاب مقدسه بيان كرد: در شوراي همكاري و هم افزايي اعتاب مقدسه بايد در همه شئون فرهنگي و پژوهشي نيز هم افزايي صورت گيرد و با تعريف پروژه‌‌هاي مشترك علمي و پژوهشي ميان اعتاب مقدسه كشور، محصولات بسيار مفيد و ماندگاري براي جامعه توليد كرد.
آيت الله محمدي ري شهري همچنين اظهار داشت: همزمان بايد اتاق فكر تخصصي تشكيل و عناوين ظرفيت‌هاي موجود براي اقدامات مشترك شناسايي شود.


| شناسه مطلب: 67543




عتبات ري شهري



نظرات کاربران