آسمان هم به‌پابوس حرمین عسکریین (ع) آمده است  تصاویر آسمان هم به‌پابوس حرمین عسکریین (ع) آمده است  تصاویر آسمان هم به‌پابوس حرمین عسکریین (ع) آمده است  تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آسمان هم به‌پابوس حرمین عسکریین (ع) آمده است  تصاویر آسمان هم به‌پابوس حرمین عسکریین (ع) آمده است  تصاویر آسمان هم به‌پابوس حرمین عسکریین (ع) آمده است  تصاویر آسمان هم به‌پابوس حرمین عسکریین (ع) آمده است  تصاویر آسمان هم به‌پابوس حرمین عسکریین (ع) آمده است  تصاویر

آسمان هم به‌پابوس حرمین عسکریین (ع) آمده است تصاویر

هر زائری که خود را به حرمین عسکریین(ع) می‌رساند، اشک شادی می‌ریزد و با حضور خود به تکفیری‌ها می‌گوید که شیعه بی‌حرم نمی‌ماند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به سامرا، اين شهر مقدس اين روزها مقصد زائراني است كه به عشق زيارت امامين عسكريين (ع) خود را به حرمين شريفين مي رسانند.
ناپاكاني كه چندين سال قبل، چشم ديدن اين همه زائر و گنبد آسماني اين حرم را نداشتند، جنايتي بزرگ انجام دادند، اما به شكرانه الهي بهتر از گذشته اين صحن و سرا ساخته شد و خيل مشتاقان هر روز خود را به سامرا مي رسانند.
هرچند حضور در سامرا و حرمين عسكريين (ع) به دلايل امنيتي در چند ساعت خلاصه مي شود، اما زائران مي آيند تا جان خسته خود را با عنايت اهل بيت پيامبر جلا دهند و اگر يك لحظه هم در حرم باشي، مشمول عنايت امامين عسكريين(ع) خواهي شد.
لحظه اي نشستن در صحن و سراي عسكريين و و دعا و راز و نياز و چند ركعت نماز، بزرگترين هديه خداوند به هر زائري است كه به اين مكان بهشتي مي آيد.
خبر خوش آنكه تا چند روز ديگر نيز ضريح جديد افتتاح مي شود و حتي آسمان هم از شوق به پابوس ضريح مي آيد.




نظرات کاربران