اعتصاب غذای 1000 اسیر فلسطینی در اسرائیل اعتصاب غذای 1000 اسیر فلسطینی در اسرائیل اعتصاب غذای 1000 اسیر فلسطینی در اسرائیل بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعتصاب غذای 1000 اسیر فلسطینی در اسرائیل اعتصاب غذای 1000 اسیر فلسطینی در اسرائیل اعتصاب غذای 1000 اسیر فلسطینی در اسرائیل اعتصاب غذای 1000 اسیر فلسطینی در اسرائیل اعتصاب غذای 1000 اسیر فلسطینی در اسرائیل

اعتصاب غذای 1000 اسیر فلسطینی در اسرائیل

اسرای فلسطینی از روز دوشنبه 28 فروردین‌ماه، دست به اعتصاب غذا زدند.

اسرائيل در واكنش به اعتصاب غذاي اعتراض آميز 1000 اسير فلسطيني، ديدار با خانواده را براي آنها ممنوع اعلام كرد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از خبرگزاري ها، اداره زندان‌هاي اسرائيل به سازمان صليب سرخ اطلاع داد كه ديدار اسراي فلسطيني با خانواده‌هايشان تا اطلاع ثانوي ممنوع است.
اسرائيل: توبيخ اسراي فلسطيني دي پي اعتصاب غذا
اين اقدام اسرائيل در واكنش به شروع اعتصاب غذا توسط زندانيان فلسطيني انجام شد. حدود 1000 اسير فلسطيني از روز دوشنبه 28 فروردين‌ماه، دست به اعتصاب غذا زدند.
سازمان صليب سرخ مسئوليت آوردن خانواده‌هاي فلسطيني براي ديدار با فرزندانشان در زندان‌هاي اسرائيلي را بر عهده دارد.
پيش از اين ماموران زندان اسرائيل تعدادي از اسراي فلسطيني از جمله "مروان البرغوثي" از رهبران جنبش فتح را در سلول‌هاي انفرادي زنداني كرده بودند.
اسراي فلسطيني دوشنبه 28 فروردين‌ماه، همزمان با "روز اسراي فلسطيني" به اعتصاب غذا دست زدند. اسرا خواستار بهبود شرايط از جمله آزادي بيشتر براي ديدار با خانواده و تامين يك تلفن عمومي هستند. 17 آوريل (26 فروردين‌ماه) به عنوان روز اسراي فلسطيني نام‌گذاري شده است.
اداره زندان‌هاي اسرائيل در اولين واكنش به اين درخواست‌ها اعلام كرد كه خواسته‌هاي زندانياني كه به اعتصاب غذا دست زدند را تامين نخواهد كرد. سپس تعدادي از اسرا را به سلول‌هاي انفرادي انداخت و در گامي جديد ديدار آنها با خانواده‌هايشان را ممنوع اعلام كرد.
اسرا همچنين خواستار پايان نگهداري در سلول‌هاي انفرادي و بازداشت اداري هستند. اسرائيل اسراي فلسطيني را بدون محاكمه تا مدت نامحدودي در بازداشت نگه مي‌دارد اين نوع بازداشت را بازداشت اداري مي‌گويند.


| شناسه مطلب: 67601




فلسطين



نظرات کاربران