نتانیاهو غزه را به جنگ تهدید کرد نتانیاهو غزه را به جنگ تهدید کرد نتانیاهو غزه را به جنگ تهدید کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نتانیاهو غزه را به جنگ تهدید کرد نتانیاهو غزه را به جنگ تهدید کرد نتانیاهو غزه را به جنگ تهدید کرد نتانیاهو غزه را به جنگ تهدید کرد نتانیاهو غزه را به جنگ تهدید کرد

نتانیاهو غزه را به جنگ تهدید کرد

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه غزه را به جنگی سخت تر از جنگ سال 2014 تهدید کرد.

به گزارش شبكه خبري اسكاي نيوز، نتناياهو كه در جلسه كنست(پارلمان رژيم صهيونيست) كه به منظور بررسي گزارش ناظر كابينه دولت درخصوص حمله اخير رژيم صهيونيستي به غزه و گزينه هاي پيش روي صحبت مي كرد، گفت: انجام حملاتي سخت تر از قبل به غزه يكي از گزينه هاي رژيم صهيونيستي است.
وي همچنين با مطرح كردن مشكلاتي كه رژيم صهيونيستي درصورت اشغال غزه با آن مواجه خواهد شد، گفت: صرف نظر از هزينه هاي بالايي كه ما براي كشته شدن سربازان و غير نظاميان متحمل خواهيم شد، مشكل اساسي اين است كه پس از اشغال غزه، چه كساني نوار غزه را تحويل خواهند گرفت و آن را اداره خواهند كرد، اين مساله همچنان يكي از معضل هاي بزرگ است.
براساس اين گزارش درزمان سخنراني نتانياهودركنيسه، پدر يكي ازسربازان رژيم صهيونيستي كه در جنگ اخير غزه كشته شده بود با قطع صحبت هاي نتانياهو گفت: شما كجا بوديد كه فرزند مرا كشتند. نخست وزير رژيم صهيونيستي در سخناني در كنست گفت كه دستيابي به توافق سياسي با جنبش اسلامي فلسطين (حماس) امكان پذير نيست.
نتانياهو افزود: كابينه من در نبرد اخير (عليه نوار غزه) به قدرت «بازدارندگي» دست پيدا كرد. شليك موشك از غزه متوقف شد و آرامش از آن زمان در جنوب سرزمين اشغالي حكمفرما شد.
نخست وزير رژيم صهيونيستي با بيان اينكه، اين رژيم نمي تواند مانع حماس در حفاري تونل ها شود، اما مي تواند خود را براي مبارزه با اين تونل ها آماده كند؛ افزود: رژيم صهيونيستي نمي تواند در برابر شليك موشك از نوار غزه تسليم شود.
رژيم صهيونيستي 16 تيرماه 93 (7جولاي 2014) جنگ خانمان سوزي را عليه نوار غزه به راه انداخت كه 51 روز به طول انجاميد و در جريان آن 2 هزار و 322 فلسطيني شهيد و 11 هزار نفر ديگر زخمي شدند.
منابع صهيونيست اعتراف كرده اند كه در جريان اين جنگ، 2 هزار 522 نفر ديگر از جمله 740 نظامي (صهيونيست) زخمي شدند.


| شناسه مطلب: 67615




فلسطين



نظرات کاربران