انتشار سفرنامه عمره یک نویسنده انتشار سفرنامه عمره یک نویسنده انتشار سفرنامه عمره یک نویسنده بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
انتشار سفرنامه عمره یک نویسنده انتشار سفرنامه عمره یک نویسنده انتشار سفرنامه عمره یک نویسنده انتشار سفرنامه عمره یک نویسنده انتشار سفرنامه عمره یک نویسنده

انتشار سفرنامه عمره یک نویسنده

تازه ترین کتاب حمیدرضا داداشی با عنوان «یکی بود، یکی نبود» منتشر شد.

حميدرضا داداشي در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از انتشار كتاب جديد خود خبر داد.
اين كتاب با عنوان «يكي بود، يكي نبود» سفرنامه عمره اوست كه همزمان با سي‌امين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران منتشر شده است. نثر روان و آميخته به طنز، از ويژگي‌هاي آثار داداشي است كه در اين كتاب نيز به چشم مي خورد؛ نثري كه البته در اين اثر در فرازهايي حزن انگيز و تكان دهنده است.
در بخش هايي از اين كتاب آمده است: «... از اروميه و بندرعباس هم حاجي هست در كاروان ما و از شهرهاي اطراف تهران. يك زن و شوهر مسن هم هستند كه انگار با هم پدركشتگي داشته باشند، دايم در حال مشاجره اند و زن حتي نفرين هم مي كند شوهرش را؛ واي اگر يكي از اين نفرين هادر اين سرزمين استجابت دعا مستجاب شود!»
«... نرده هاي بلندي دور قبرستان كشيده اند و با ايرانيت و فنس آن را محصور كرده اند و تقريبا داخل قبرستان را نمي شود ديد. به اندازه دو كف دست روي اين حصار شكاف ايجاد شده كه سرك مي كشم و جز تعدادي كبوتر كه به قبرهاي بي نام و نشان نوك مي زنند، چيز ديگري نمي بينم. چند تابلوي بزرگ هم مقابل نرده ها هست كه شرحي از ماجراي احد را روي آن نوشته اند. نمي دانم چرا ياد اصحاب كهف افتاده ام، ياد غريبي اصحاب كهف و پناه آوردنشان به كوه.»
داداشي نويسنده اي است تا پيش از اين كتاب، فقط براي نوجوانان كتاب نوشته و «يكي بود، يكي نبود» اولين كتاب او در حوزه بزرگ سال است.
«يكي بود، يكي نبود» را نشر احيا در صفحه۱۶۲ با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و به قيمت ۱۰هزار تومان منتشر كرده است. نشر احيا زير مجموعه انتشارات خيمه است و امسال براي نخستين بار و با چندين عنوان كتاب جديد به نمايشگاه آمده است.




نظرات کاربران