احیای نیمه شعبان در مساجد تهران +فهرست احیای نیمه شعبان در مساجد تهران +فهرست احیای نیمه شعبان در مساجد تهران +فهرست بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
احیای نیمه شعبان در مساجد تهران +فهرست احیای نیمه شعبان در مساجد تهران +فهرست احیای نیمه شعبان در مساجد تهران +فهرست احیای نیمه شعبان در مساجد تهران +فهرست احیای نیمه شعبان در مساجد تهران +فهرست

احیای نیمه شعبان در مساجد تهران +فهرست

اسامی مساجد برگزار کننده اعتکاف شعبانیه در استان تهران اعلام شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از پايگاه تخصصي مسجد، نيمۀ شعبان اگرچه شرافتش را وامدار مولود خجسته‌اي است كه در اين روز زمين را با قدوم خويش متبرك ساخته است، اما در تقويم عبادي اهل ايمان نيز از جايگاه و مرتبه والايي برخوردار است.
در رواياتي كه از طريق پيامبر اكرم(ص)، اهل بيت(ع) وعلماء اهل سنت نقل شده، فضيلت‌هاي بسياري براي عبادت و راز و نياز در شب و روز خجسته نيمۀ شعبان برشمرده شده است. بنابراين شايسته است افزون بر برپايي جشن و سرور در شب با عظمت نيمۀ شعبان، از بزرگي و عظمت آن شب غافل نشده، اعمال عبادي را به دقت انجام دهيم.
مراسم احياي نيمه شعبان يكي از اعمالي است كه در شب ولادت حضرت ولي‌عصر(عج) از اجر ويژه‌اي برخوردار است. به همين مناسبت مركز رسيدگي به امور مساجد استان تهران، فهرست مساجدي كه مراسم احياي نيمه شعبان را برگزار مي‌كنند را تهيه و منتشر كرده است.
ليست اسامي مساجد را اينجا ببينيد!




نظرات کاربران