شانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان به اتمام رسید بیشترین اعزام از استان تهران شانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان به اتمام رسید بیشترین اعزام از استان تهران شانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان به اتمام رسید بیشترین اعزام از استان تهران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان به اتمام رسید بیشترین اعزام از استان تهران شانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان به اتمام رسید بیشترین اعزام از استان تهران شانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان به اتمام رسید بیشترین اعزام از استان تهران شانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان به اتمام رسید بیشترین اعزام از استان تهران شانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان به اتمام رسید بیشترین اعزام از استان تهران

شانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان به اتمام رسید بیشترین اعزام از استان تهران

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد رضا فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:عملیات اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در دوره شانزدهم به اتمام رسید و آخرین کاروان دانشگاهی از استان فارس به میهن اسلامی وارد شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام والمسلمين فقيهي گفت:در دوره شانزدهم عتبات دانشگاهيان كه از اول بهمن ماه سال ۹۵ آغاز و تا ۸ ارديبهشت ماه ۹۶ ادامه پيدا كرد؛حدود ۱۳۰۰۰ دانشگاهي در قالب ۳۴۴ كاروان به عتبات عاليات مشرف شدند .
وي افزود:بيشترين گروه اعزامي،متاهلين دانشجو بودند. بالاترين اعزام از استان تهران با ۶۶ كاروان و بعد از آن استان هاي فارس و خراسان رضوي بيشترين اعزام ها را داشتند.
فقيهي ادامه داد:از مجموع ۳۴۴ كاروان اعزامي ،۲۵۸ كاروان به صورت هوايي و ۸۶ كاروان هم به صورت زميني به عتبات عاليات مشرف شدند و سعي ما بر اين بود كه دانشگاهيان سفر آسانتري را تجربه كنند.
رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان در خصوص دور جديد ثبت نام عتبات دانشگاهيان نيزگفت:ثبت نام از متقاضيان تشرف به عتبات عاليات در دوره هفدهم،بعد از ماه مبارك رمضان در سايت لبيك انجام خواهد گرفت كه زمان دقيق و جزئيات آن متعاقبا اعلام مي شود.


| شناسه مطلب: 67999




دانشگاه



نظرات کاربران