کربلا در حلقه زائران میلیونی حسینی در شب میلاد مهدی موعود گزارش تصویری4 کربلا در حلقه زائران میلیونی حسینی در شب میلاد مهدی موعود گزارش تصویری4 کربلا در حلقه زائران میلیونی حسینی در شب میلاد مهدی موعود گزارش تصویری4 بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کربلا در حلقه زائران میلیونی حسینی در شب میلاد مهدی موعود گزارش تصویری4 کربلا در حلقه زائران میلیونی حسینی در شب میلاد مهدی موعود گزارش تصویری4 کربلا در حلقه زائران میلیونی حسینی در شب میلاد مهدی موعود گزارش تصویری4 کربلا در حلقه زائران میلیونی حسینی در شب میلاد مهدی موعود گزارش تصویری4 کربلا در حلقه زائران میلیونی حسینی در شب میلاد مهدی موعود گزارش تصویری4

کربلا در حلقه زائران میلیونی حسینی در شب میلاد مهدی موعود گزارش تصویری4

فضای بین‌الحرمین و خیابانهای اطراف در شب میلاد حضرت مهدی(عج) از حضور میلیونی زائران متراکم شده بود.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، زائران و دلباختگان حسيني شب گذشته از خيابانهاي منتهي به حرمين شريفين خود را به بين الحرمين رساندند؛ جمعيت به حدي متراكم و انبوه بود كه براي آنكه چند قدم گام به جلو بگذاري، چندين دقيقه به طول مي انجاميد.
وقتي خيابانها را طي مي كني و به بين الحرمين مي رسي، تازه با انبوه جمعيتي روبرو مي شوي كه از چند ساعت قبل خود را به اين مكان مقدس رسانده اند و ديگر فضايي براي استراحت و يا نشستن نيست.
بخش زيادي از فضاي بين الحرمين را خانواده ها به خود اختصاص داده‌اند، عده اي خوابيده، برخي غذا مي خورند و گروهي نيز به خواندن قرآن و ادعيه مشغول هستند.
كودكان امشب فضاي زيادي براي بازي و سرگرمي ندارند و اغلب آنها در كنار خانواده و در دامان مادران خود يا به خواب رفته و يا نظاره گر اين جمعيت انبوه هستند.
عتبه حسيني و عباسي با برنامه ريزي مناسب، تلاش كرد تا زائران ميليوني شب نيمه شعبان، با كمترين دغدغه خود را به كربلا برسانند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران