حجت الاسلام بهجتی: صداقت از ویژگی های مؤمن است حجت الاسلام بهجتی: صداقت از ویژگی های مؤمن است حجت الاسلام بهجتی: صداقت از ویژگی های مؤمن است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حجت الاسلام بهجتی: صداقت از ویژگی های مؤمن است حجت الاسلام بهجتی: صداقت از ویژگی های مؤمن است حجت الاسلام بهجتی: صداقت از ویژگی های مؤمن است حجت الاسلام بهجتی: صداقت از ویژگی های مؤمن است حجت الاسلام بهجتی: صداقت از ویژگی های مؤمن است

حجت الاسلام بهجتی: صداقت از ویژگی های مؤمن است

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا با اشاره به لزوم پیشه کردن صداقت در زندگی گفت: انسان معمولا به دلیل جلب منفعت و دفع ضرر وادار به دروغ گویی می شود؛ یک انسان مومن در حال ترس و نترسیدن صداقت دارد؛ انسان مومن دچار دروغگویی نمی شود.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، حجت الاسلام والمسلمين بهجتي، مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا در جلسه روحانيون و مداحان كاروان هاي اعزامي به كربلا با اشاره منزلت زائرين مرقد مطهر حضرت اباعبدالله (ع) گفت: در روز قيامت همه حسرت مي خورند كه اي كاش زائر امام حسين (ع) بوديم.
مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا با اشاره به لزوم توجه به زائران امام حسين (ع) افزود: بايد تلاش كرد تا زائرن از اين سفر بهره برداري معنوي داشته باشند و زائران از اين فرصت ناب معنوي، براي زندگي خود بهره برداري كنند.
وي با اشاره به روايتي از پيامبر اكرم (ص) عنوان كرد: ايشان مي فرمايند، وقتي نزد انسان عالمي نشستيد، او بايد شما را از شك به يقين، از ريا به اخلاص، از حرص و طمع به پارسايي و زهد، از كبر به تواضع و از مكر و خدعه به سوي خيرخواهي سوق دهد.
حجت الاسلام والمسلمين بهجتي با اشاره به لزوم پيشه كردن صداقت در زندگي افزود: انسان معمولا به دليل جلب منفعت و دفع ضرر وادار به دروغ گويي مي شود؛ يك انسان مومن در حال ترس و نترسيدن صداقت دارد؛ انسان مومن دچار دروغگويي نمي شود.
در اين جلسه حجت الاسلام و المسلمين عسكري، مسئول فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري نيز به ارائه برنامه هاي فرهنگي بعثه در شهرهاي كربلا، نجف اشرف و كاظمين پرداخت.


| شناسه مطلب: 68101




بعثه رهبري اخلاق



نظرات کاربران