۱۵۳۵ زائر ‌خراسان جنوبی در قالب ۱۱ کاروان به حج تمتع مشرف می شوند ۱۵۳۵ زائر ‌خراسان جنوبی در قالب ۱۱ کاروان به حج تمتع مشرف می شوند ۱۵۳۵ زائر ‌خراسان جنوبی در قالب ۱۱ کاروان به حج تمتع مشرف می شوند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
۱۵۳۵ زائر ‌خراسان جنوبی در قالب ۱۱ کاروان به حج تمتع مشرف می شوند ۱۵۳۵ زائر ‌خراسان جنوبی در قالب ۱۱ کاروان به حج تمتع مشرف می شوند ۱۵۳۵ زائر ‌خراسان جنوبی در قالب ۱۱ کاروان به حج تمتع مشرف می شوند ۱۵۳۵ زائر ‌خراسان جنوبی در قالب ۱۱ کاروان به حج تمتع مشرف می شوند ۱۵۳۵ زائر ‌خراسان جنوبی در قالب ۱۱ کاروان به حج تمتع مشرف می شوند

۱۵۳۵ زائر ‌خراسان جنوبی در قالب ۱۱ کاروان به حج تمتع مشرف می شوند

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: امسال یک هزار و ۵۳۵ زائر شیعه و اهل سنت در قالب ۱۱ کاروان از استان خراسان جنوبی به حج تمتع اعزام می شوند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از تسنيم ابوالفضل نوفرستي از آغاز ثبت نام در كاروانهاي حج تمتع از ساعت 9 صبح فردا( يكشنبه 24 ارديبهشت ماه) به مدت 5 روز خبرداد.
وي اظهار داشت: متقاضياني كه از 23 فروردين ماه لغايت 21 ارديبهشت ماه امسال درشعب بانك ملي مبلغ 10 ميليون تومان را واريزكردند مي توانند با مراجعه به دفاتر اعلام شده در جرايد نسبت به قطعي نمودن ثبت نام خود اقدام كنند.
مدير حج و زيارت خراسان جنوبي گفت: از سال 1360 ممكن است عده‌اي ثبت‌نام‌هاي 18 هزار توماني، 20 هزار توماني، 25 هزار توماني و 27 هزار توماني داشته باشند و به هر دليلي مشرف نشده باشند كه اين افراد بايد حتماً با مراجعه به بانك ملي اين مبلغ را افزايش دهند.
نوفرستي بيان كرد: بعضي از اسناد از سال 77 وجود دارد كه مبلغ 800 هزار توماني است كه اين افراد نيز بايد به بانك ملي مراجعه و با تسهيلات يارانه‌اي كه در حد 300 هزار تومان به اين قبوض اختصاص داده شده مبلغ را به حد يك ميليون تومان افزايش دهند.
وي تصريح كرد: مابقي افرادي كه تا تاريخ 31 شهريور 85 قبوض وديعه‌گذاري در دست دارند از روز يكشنبه 24 ارديبهشت ماه به محل كاروان‌هايي زيارتي به صورت حضوري و يا به آدرس اينترنتي http://www.karevan.ir/ به صورت غيرحضوري نسبت به وضعيت ثبت‌نام خود اقدام كنند.
وي با بيان اينكه با تلاش سازمان حج وزيارت وبعثه مقام معظم رهبري مبلغ 12 ميليون ريال از هزينه سفر كسر و طبق تفاهم، در كمك هزينه سفر حج محاسبه شده است افزود: زائران در هنگام مراجعه به شعب بانك ملي نسبت به پرداخت قيمت درج شده در فيش ، پس از كسر مبلغ فوق اقدام كنند.


| شناسه مطلب: 68106




حج نوفرستي خراسان



نظرات کاربران