ضرورت تبلیغ اسلام به زبان‌های زنده دنیا ضرورت تبلیغ اسلام به زبان‌های زنده دنیا ضرورت تبلیغ اسلام به زبان‌های زنده دنیا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ضرورت تبلیغ اسلام به زبان‌های زنده دنیا ضرورت تبلیغ اسلام به زبان‌های زنده دنیا ضرورت تبلیغ اسلام به زبان‌های زنده دنیا ضرورت تبلیغ اسلام به زبان‌های زنده دنیا ضرورت تبلیغ اسلام به زبان‌های زنده دنیا

ضرورت تبلیغ اسلام به زبان‌های زنده دنیا

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: در عرصه بین‌المللی به صورت درست به تبلیغ اسلام به زبان‌های زنده دنیا بپردازیم.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، آيت‌الله قربانعلي دري نجف آبادي در اولين همايش فارغ‌التحصيلان مدارس علميه خواهران شهر اراك، عنوان كرد: ما بايد در سطح بين‌المللي نقش‌آفرين و جزو منتظران واقعي بوده و از پذيرش مسئوليت خود فرار نكنيم .
وي تصريح كرد: ظهور امام زمان(عج) در هر زماني كه امكانپذير شود، به اين معنا نيست كه مسئوليتي كه برعهده ماست از دوش ما برداشته شود. بناست كه با ظهور ايشان دنيا به نور قسط و عدالت روشن شود و تحولي عظيم در سطح جامعه جهاني شكل بگيرد .
دري نجف آبادي افزود: زماني كه امام زمان ظهور(عج) مي‌كند هر شرايطي كه در زمين حاكم باشد توسط ايشان قابل مديريت است و با يك مديريت صحيح كره زمين را اداره خواهند كرد. در آن زمان با تحولي عظيم پيشرفت جوامع آغاز مي‌شود و وجود امام زمان‌(عج) از افق مكه مي‌درخشد .
وي اظهار كرد: در زمان ظهور، بشريت به مرحله با عظمتي نائل مي‌شود، عواطف بشر رشد مي كند و بشر از تمام ظرفيت‌هاي وجودش استفاده مي كند، بشر امروز بشري بالقوه است كه در زمان ظهور بالفعل مي‌شود .
نماينده ولي فقيه در استان مركزي گفت: تا زمان ظهور امام زمان(عج) تكليف از ما ساقط نمي‌شود. اعتقاد به اينكه امام زمان(عج) ظهورمي كند و همه چيز را اصلاح مي‌كند و بر همين اساس انجام ندادن تكاليفي كه بر عهده ماست، ظلمي بزرگ است .
وي با اشاره به تمام رشادت‌ها و فعاليت‌هايي كه امامان(ع) براي تبيين دين اسلام انجام دادند، عنوان كرد: وظيفه‌اي كه بر عهده پيامبر و ائمه(ع) بود تا قيام قيامت بر دوش علماي رباني است و در اين خصوص ما هم مكلف و امانتداريم .
دري نجف آبادي گفت: بايد همت كنيم و چراغ عقل را در دنيا روشن كنيم و در اين مسير ابتدا بايد چراغ دل خود را روشن كنيم .
وي بيان كرد: در انجام رسالتي كه در حوزه خانواده، همسرداري و ازدواج برعهده داريم متعهد باشيم و اين وظيفه را بدرستي انجام دهيم .
وي با اشاره به جمعيت بالاي چين و پيشرفت همه جانبه اين كشور، عنوان كرد: ازدياد جمعيت نمي‌تواند مسئله بازدارنده‌اي باشد. كشور چين با جمعيت يك ميليارد و 300 ميليوني باز هم اجازه زاد و ولد بيش از يك بچه هم داده است .
دري نجف آبادي تصريح كرد: علاج بي‌حرمتي به اسلام اينست كه ده هزار سايت راه‌اندازي كنيم و در عرصه بين‌المللي به صورت درست به تبليغ اسلام به زبان‌هاي زنده دنيا بپردازيم، بر همين اساس شناخت زبان‌هاي زنده دنيا براي ترويج اسلام ضرورت دارد .
وي عنوان كرد: نقص بزرگ حوزه اينست كه به مكالمه و آموزش زبان‌هاي خارجي نپرداخته است و بايد اين نقص برطرف شود .
دري نجف آبادي گفت: انتظار كمك‌هاي دولتي نداشته باشيم و وظيفه ديني خود را بدرستي انجام دهيم. بدون انتظار دست به فعاليت بزنيم چراكه برخي كارها بركت زيادي دارد .
وي با اشاره به اينكه نبايد به بدي عادت كرد، عنوان كرد: بايد هوشيار باشيم خانواده، عفاف و حجاب را جدي بگيريم و با وجود همه مشكلات در زمينه خانواده ثمره داشته باشيم، در اين مورد وظيفه ما به مراتب سنگين‌تر است .
دري نجف آبادي در پايان عنوان كرد: در انتخابات با بسيج عمومي راه شهدا و امام راحل را ادامه دهيم .
منبع: ايسنا


| شناسه مطلب: 68132




معارف تبليغ



نظرات کاربران