طرح سراسری بهسازی روحانیون عتبات عالیات اجرا می شود طرح سراسری بهسازی روحانیون عتبات عالیات اجرا می شود طرح سراسری بهسازی روحانیون عتبات عالیات اجرا می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
طرح سراسری بهسازی روحانیون عتبات عالیات اجرا می شود طرح سراسری بهسازی روحانیون عتبات عالیات اجرا می شود طرح سراسری بهسازی روحانیون عتبات عالیات اجرا می شود طرح سراسری بهسازی روحانیون عتبات عالیات اجرا می شود طرح سراسری بهسازی روحانیون عتبات عالیات اجرا می شود

طرح سراسری بهسازی روحانیون عتبات عالیات اجرا می شود

مدیرجذب و سازماندهی بعثه مقام معظم رهبری در همایش روحانیون و مداحان عتبات عالیات استان مرکزی از برگزاری طرح سراسری بهسازی روحانیون عتبات عالیات وتبدیل وضعیت روحانیون عتبات به عمره در کشور خبر داد .

حجت‌الاسلام والمسلمين علي پروانه، مديرجذب و سازماندهي بعثه مقام معظم رهبري در همايش روحانيون و مداحان عتبات عاليات استان مركزي از برگزاري طرح سراسري بهسازي روحانيون عتبات عاليات و تبديل وضعيت روحانيون عتبات به عمره در كشور خبر داد .
وي با اشاره به اينكه عمليات اجرايي اين طرح در روزهاي آتي به مناطق بعثه مقام معظم رهبري ابلاغ خواهد شد ، اظهار داشت: در اين طرح حضور تمامي روحانيون عتبات عاليات كه داراي پرونده در بعثه مقام معظم رهبري isjkn و در چرخه اعزام قرار دارند الزامي است.
حجت‌الاسلام پروانه خاطرنشان كرد: بلافاصله بعد از اجراي اين طرح آزمون تبديل وضعيت روحانيون عتبات به عمره برگزار خواهد شد.
وي در ادامه پيرامون مباحث اجرايي حج تمتع 96 توضيحاتي داد و درپايان نكات اجرايي سفرهاي عتبات را يادآورشد.
ضرورت برگزاري جلسات قبل و حين سفر ، هماهنگي و تبادل نظر با مدير راهنما ، ارائه مطالبي كه سند صحيح دارند ، مطالعه دقيق تاريخ و اماكن ، صحيح خواني ادعيه و خوش اخلاقي در سفر ازجمله مواردي بود كه مديرجذب و سازماندهي بعثه مقام معظم رهبري خواستار توجه به آن شد.
برپايه اين گزارش در ابتداي اين همايش حجت‌الاسلام و المسلمين آخوندي، مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در استان مركزي نيز با اشاره به پيشينه فقه و فقاهت در استان و آمار حوزه هاي علميه فعال ، ابراز داشت: اميدواريم كه استان مركزي در آينده نزديك يكي از قطب هاي فقه و فقاهت غرب كشور شود .
وي با ارائه آماري درباره اعزام هاي عتبات در سال هاي گذشته تصريح كرد: اعزام هاي عتبات در دو بخش زميني و هوايي انجام مي پذيرد و سعي شده است تا از تمام ظرفيت ها در اين حوزه استفاده نماييم .
وي در ادامه گزارش عملكرد سال 95 و برنامه هاي پيش بيني شده در سال 96 دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در استان مركزي را بيان كرد.
در اين همايش همچنين حجت‌الاسلام و المسلمين رضايي روشن، استاد شبهات و از روحانيون عمره و عتبات بعثه مقام معظم رهبري درخصوص شبهات حوزه عتبات سخن گفت و اقسام آن را تشريح كرد .
در پايان اين همايش به سوالات شركت كنندگان در زمينه هاي اعزام روحانيون و تبديل وضعيت آنها پاسخ داده شد.
گفتني است همايش فوق به همت دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در استان مركزي روز دوشنبه (96/02/25)در سالن اجتماعات مجتمع قزل پارك برگزار شد .




نظرات کاربران