1300 نفر در کاروان‌های حج استان یزد ثبت‌نام کردند‌ 1300 نفر در کاروان‌های حج استان یزد ثبت‌نام کردند‌ 1300 نفر در کاروان‌های حج استان یزد ثبت‌نام کردند‌ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
1300 نفر در کاروان‌های حج استان یزد ثبت‌نام کردند‌ 1300 نفر در کاروان‌های حج استان یزد ثبت‌نام کردند‌ 1300 نفر در کاروان‌های حج استان یزد ثبت‌نام کردند‌ 1300 نفر در کاروان‌های حج استان یزد ثبت‌نام کردند‌ 1300 نفر در کاروان‌های حج استان یزد ثبت‌نام کردند‌

1300 نفر در کاروان‌های حج استان یزد ثبت‌نام کردند‌

مدیر حج و زیارت استان یزد گفت: یک هزار و 300نفر با مراجعه به کاروان های اعلام شده در سطح استان ثبت نام خود را قطعی کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، علي اصغر شريفي در گفت‌وگو اختصاصي با خبرنگار ما اظهار داشت: از ابتداي اعلام ثبت نام تاكنون 1302 نفر با مراجعه به 14 كاروان در سطح استان ثبت‌نام خود را قطعي كردند.
وي گفت: ثبت‌نام كاروان‌هاي حج تمتع 96 استان يزد با استقبال پرشوري از سوي متقاضيان حج براي ثبت‌نام مواجه شده است.
مدير حج و زيارت استان يزد افزود: از ساير دارندگان اولويت 31/6/85 خواست در مهلت مقرر به كاروان‌هاي استان مراجعه و از روند ثبت‌نام آگاهي كامل داشته باشند تا قبل از تكميل كاروان‌ها بتوانند ثبت‌نام خود را قطعي كنند.
مدير حج و زيارت استان يزد سهميه امسال اين استان براي اعزام به حج تمتع را 2270 زائر اعلام كرد و گفت: اين تعداد در قالب 14 كاروان از استان يزد به حج تمتع اعزام مي‌شوند. متقاضياني كه از 23 فروردين ماه لغايت 21 ارديبهشت ماه امسال در شعب بانك ملي مبلغ 10 ميليون تومان را واريز كردند مي توانند با مراجعه به دفاتر اعلام شده ثبت نام خود اقدام كنند.
وي افزود: زائران محترم مي توانند علاوه بر حضور در محل كاروان‌هايي زيارتي به آدرس اينترنتي www.karevan.ir به صورت غيرحضوري نسبت به وضعيت ثبت‌نام خود اقدام كنند.
وي در پايان با بيان اينكه با تلاش سازمان حج و زيارت و بعثه مقام معظم رهبري مبلغ 12 ميليون ريال از هزينه سفر كسر و طبق تفاهم، در كمك هزينه سفر حج محاسبه شده است
وي افزود: زائران در هنگام مراجعه به شعب بانك ملي نسبت به پرداخت قيمت درج شده در فيش، پس از كسر مبلغ فوق اقدام كنند. برخي از افراد اسناد انتقالي دارند كه بايد به دفاتر زيارتي سراسر استان‌ مراجعه و نسبت به انتقال اسناد حج تمتع خود اقدام كنند.


| شناسه مطلب: 68225




يزد حج تمتع



مطالب مرتبط

نظرات کاربران