سفر به سامرا به دلخواه انجام می‌شود سفر به سامرا به دلخواه انجام می‌شود سفر به سامرا به دلخواه انجام می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سفر به سامرا به دلخواه انجام می‌شود سفر به سامرا به دلخواه انجام می‌شود سفر به سامرا به دلخواه انجام می‌شود سفر به سامرا به دلخواه انجام می‌شود سفر به سامرا به دلخواه انجام می‌شود

سفر به سامرا به دلخواه انجام می‌شود

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: زائران به دل خواه می توانند سامرا را در بسته سفر ماه رمضان خود بگنجانند.

محسن نظافتي مديركل عتبات سازمان حج و زيارت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به سفرهاي زيارتي در ماه رمضان اظهار داشت: نيمي از سفرها به صورت زميني و نيمي ديگر به صورت هوايي انجام مي شود.
وي در ادامه بيان كرد: معمولا تعداد بسياري از افرادي كه در استان هاي هم مرز و نزديك به عراق مانند لرستان و همدان و غيره ساكن هستند بيشتر به صورت زميني راهي كربلا مي‌شوند.
نظافتي با اشاره به سفر زائران به سامرا گفت: زائران مي توانند در بسته سفر خود شهر سامرا را قرار دهند يا بدون آن ثبت نام كنند.
مدير كل عتبات سازمان حج و زيارت همچنين تصريح كرد: قيمت ها براي كساني كه بسته سامرا را براي سفر به عتبات گنجانده اند و كساني كه ثبت نام سامرا انجام نداده‌اند تغيير چنداني ندارد و معمولا سفر به سامرا به صورت عبوري و يك روزه انجام مي گيرد.


| شناسه مطلب: 68450




سامرا عتبات



مطالب مرتبط

نظرات کاربران