عده‌ای در شبکه‌های اجتماعی به دنبال حاشیه‌سازی در خصوص حج 96 هستند عده‌ای در شبکه‌های اجتماعی به دنبال حاشیه‌سازی در خصوص حج 96 هستند عده‌ای در شبکه‌های اجتماعی به دنبال حاشیه‌سازی در خصوص حج 96 هستند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عده‌ای در شبکه‌های اجتماعی به دنبال حاشیه‌سازی در خصوص حج 96 هستند عده‌ای در شبکه‌های اجتماعی به دنبال حاشیه‌سازی در خصوص حج 96 هستند عده‌ای در شبکه‌های اجتماعی به دنبال حاشیه‌سازی در خصوص حج 96 هستند عده‌ای در شبکه‌های اجتماعی به دنبال حاشیه‌سازی در خصوص حج 96 هستند عده‌ای در شبکه‌های اجتماعی به دنبال حاشیه‌سازی در خصوص حج 96 هستند

عده‌ای در شبکه‌های اجتماعی به دنبال حاشیه‌سازی در خصوص حج 96 هستند

سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت با بیان اینکه عده‌ای با انتشار اخبار کذب در شبکه‌های اجتماعی به دنبال حاشیه‌سازی در خصوص حج 96 هستند، گفت: موضوع منتشره در شبکه‌های اجتماعی در خصوص پرتاب کفش از سوی مسلمانان عربستان به سمت زائران ایرانی، کذب محض بوده و اصلا این موضوع صحت ندارد.

سيد ابراهيم اسداللهي روز شنبه با اعلام اينكه عده اي به دنبال ايجاد حاشيه سازي با هدف عقب ماندن از كار اصلي اين سازمان هستند، در واكنش به فيلم منتسب به پرتاب كفش به سمت اولين كاروان زائران اعزامي ايراني به مكه كه اخيرا در شبكه هاي اجتماعي منتشر شده تاكيد كرد: درحالي كه اولين كاروان زائران ايراني پس از يكسال وقفه در نهم مرداد ماه 96 به عربستان اعزام خواهند شد، شبكه هاي اجتماعي با حاشيه سازي، به دروغ خبر از ورود كاروان زائران ايراني به مكه و درگيري آنان مي دهند.
وي اظهار داشت: اصل موضوع اين فيلم مربوط به سالهاي گذشته آنهم درگيري گروهي از خود عربستاني ها در شهر مدينه بوده كه در متن يادداشت زير آن، مكه قيد شده است.
وي با تاكيد بر اينكه در آن زمان هم هيچ زائر ايراني در آن درگيري حضور نداشته است، گفت: متاسفانه برخي افراد با هدفي خاص به دنبال سواستفاده از اينگونه فضاي مجازي هستند.
اسداللهي تصريح كرد: موضوع حج شخصي نيست و متعلق به ملت ايران است و براي دفاع از حقوق مردم به دنبال شناسايي عامل يا عاملان نشر اينگونه شايعات خواهيم بود و قطعا اين موضوع را از طريق مجاري قانوني بررسي كرده و مسير قانوني پيگيري خواهد شد.
وي با تاكيد بر اينكه به دنبال ارايه بهترين راهكار مقابله با اينگونه شايعات هستيم و انشاالله به زودي به نتيجه نيز خواهيم رسيد، گفت: براي مقابله با اينگونه شايعات با نهادهايي كه در بحث شبكه هاي مجازي فعاليت دارند نشست هايي نيز برگزار كرده و در حال رايزني هستيم.
وي اظهار داشت: اگر بخواهيم به اين شايعات توجه كنيم هر روز بايد وقت زياد خود و همكاران را براي اينگونه اخبار بي ارزش گذاشته و پاسخگوي شايعات كذب آنان باشيم.
سرپرست اداره كل روابط عمومي سازمان حج و زيارت خاطر نشان كرد: مردم مي توانند براي دسترسي به اخبار دقيق و صحيح بدور از هرگونه حاشيه سازي به سامانه سازمان حج و زيارت مراجعه كرده و از جديدترين اخبار روز مطلع شوند.


| شناسه مطلب: 68529




رسانه حج تمتع حج 96



مطالب مرتبط

نظرات کاربران