غرفه‌ای با عطر شهیدان منا در نمایشگاهی از جنس قرآن غرفه‌ای با عطر شهیدان منا در نمایشگاهی از جنس قرآن غرفه‌ای با عطر شهیدان منا در نمایشگاهی از جنس قرآن بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
غرفه‌ای با عطر شهیدان منا در نمایشگاهی از جنس قرآن غرفه‌ای با عطر شهیدان منا در نمایشگاهی از جنس قرآن غرفه‌ای با عطر شهیدان منا در نمایشگاهی از جنس قرآن غرفه‌ای با عطر شهیدان منا در نمایشگاهی از جنس قرآن غرفه‌ای با عطر شهیدان منا در نمایشگاهی از جنس قرآن

غرفه‌ای با عطر شهیدان منا در نمایشگاهی از جنس قرآن

برادر محسن حاجی‌حسنی‌کارگر از برپایی غرفه‌ای با محوریت شهدای منا به ویژه محسن حاجی‌ حسنی‌ کارگر در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد خبر داد.

مصطفي حاجي‌حسيني‌كارگر، مدرس قرآن و برادر شهيد محسن‌حاجي‌حسني‌كارگر در گفت‌وگو با خبرگزاري ايكنا درخراسان رضوي، در رابطه با برپايي اين غرفه ابراز كرد: فعاليت ما در اين غرفه نمايشگاه قرآن و عترت مشهد با محوريت شهداي منا و به ويژه حاج‌محسن است.
وي ادامه داد: در نظر داريم كتاب پنج جلدي را كه با محوريت زندگينامه ۵ شهيد منا نگاشته شده‌ است در صورت آماده شدن در اين نمايشگاه رونمايي و عرضه كنيم، همچنين محصولات فرهنگي متنوع توليد شده و مزين به تصاوير برادر شهيدم در اين غرفه براي علاقه‌مندان عرضه مي‌شود.
حاجي‌حسني‌كارگر عنوان كرد: اين كتاب توسط جمعي از دوستان در حوزه علميه قم نگارش شده است و اميدواريم به رونمايي دوازدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن و عترت مشهد برسد.
وي در پايان در رابطه با ديگر فعاليت‌هاي اين غرفه نيز بيان كرد: پخش و عرضه تلاوت‌هاي محسن حاجي‌حسني‌كارگر، شهيد منا، بخش ديگري از اقدامات غرفه اين شهيد محسوب مي‌شود.


| شناسه مطلب: 68557




منا



نظرات کاربران