سرپرست حجاج ایرانی حمله تروریستی در تهران را محکوم کرد سرپرست حجاج ایرانی حمله تروریستی در تهران را محکوم کرد سرپرست حجاج ایرانی حمله تروریستی در تهران را محکوم کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سرپرست حجاج ایرانی حمله تروریستی در تهران را محکوم کرد سرپرست حجاج ایرانی حمله تروریستی در تهران را محکوم کرد سرپرست حجاج ایرانی حمله تروریستی در تهران را محکوم کرد سرپرست حجاج ایرانی حمله تروریستی در تهران را محکوم کرد سرپرست حجاج ایرانی حمله تروریستی در تهران را محکوم کرد

سرپرست حجاج ایرانی حمله تروریستی در تهران را محکوم کرد

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکرنماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی با محکوم کردن اقدام تروریستی در تهران ، اقدام کور تروریست ها و حامیان گروههای تکفیری را درمقابل اراده ملت ایران شکست خورده توصیف کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، حجت الاسلام والمسلمين سيد علي قاضي عسكرنماينده ولي فقيه درامورحج وزيارت و سرپرست حجاج ايراني با انتشار پيامي حمله تروريستي درجوارمرقد بنيانگذار فقيد انقلاب اسلامي و ساختمان مجلس شوراي اسلامي را محكوم كرد.
دراين پيام آمده است:
بسمه تعالي
اقدام كورگروه‌هاي تكفيري تروريستي درحمله به حرم مطهر امام خميني (ره) ومجلس شوراي اسلامي نشان دهنده ضعف تروريستها و حاميان آنها درمقابل اراده ملت بزرگ ايران اسلامي است كه حول محور رهبري توطئه هاي شوم دشمنان را با شكست مواجه كرده اند.
اين اقدام غير انساني و ضد بشري كه با هدف ايجاد ناامني صورت گرفت بارديگرچهره پليد تروريست ها را نمايان كرد و نشان داد ملت ايران با اتحاد ، همدلي و حمايت از مدافعان اين مرز و بوم نقشه هاي شوم بدخواهان را مانند هميشه نقش بر آب مي كنند.
اينجانب ضمن محكوم كردن اين اقدام تروريستي ، به بازماندگان شهداي اين حادثه تسليت عرض نموده و مراتب تقدير و تشكر خويش را از تمامي نيروهاي حافظ امنيت عمومي كشور اعلام مي دارم.
گفتني است روزچهارشنبه گذشته گروهك هاي تروريستي با حمله مسلحانه به مرقد امام راحل و ساختمان مجلس شوراي اسلامي، 17 نفر از هموطنان را شهيد وبيش از 50 نفر را مجروح كردند.
داعش در رسانه هاي جهاني مسئوليت اين حمله تروريستي را بر عهده گرفت.




نظرات کاربران