دیدار رئیس سازمان حج و زیارت با تولیت آستان مقدس حسینی دیدار رئیس سازمان حج و زیارت با تولیت آستان مقدس حسینی دیدار رئیس سازمان حج و زیارت با تولیت آستان مقدس حسینی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار رئیس سازمان حج و زیارت با تولیت آستان مقدس حسینی دیدار رئیس سازمان حج و زیارت با تولیت آستان مقدس حسینی دیدار رئیس سازمان حج و زیارت با تولیت آستان مقدس حسینی دیدار رئیس سازمان حج و زیارت با تولیت آستان مقدس حسینی دیدار رئیس سازمان حج و زیارت با تولیت آستان مقدس حسینی

دیدار رئیس سازمان حج و زیارت با تولیت آستان مقدس حسینی

رئیس سازمان حج و زیارت که به عراق سفر کرده است در ادامه دیدار های خود در کربلای معلا، ظهر امروز با تولیت آستان مقدس حسینی ملاقات و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع‌رساني حج از كربلاي معلا، در ابتداي اين ديدار آقاي حميد محمدي با اشاره به ارادت مردم ايران به ائمه معصومين عليهم السلام اظهار داشت: علاقه‌مندان زيادي در ايران هستند كه آرزو دارند توفيق پيداكرده و به زيارت حضرت سيدالشهدا (ع) نائل شوند، اما شرايط مادي آن‌ها اجازه اقامت در هتل‌ها را نمي‌دهد.
وي افزود: طرحي را آستان قدس رضوي اجرا كرده است كه بر اساس آن خدمات ويژه‌اي به افراد نيازمند مي‌دهد. اگر همان طرح را الگو بگيريم، مي‌توانيم براي عتبات عاليات هم تعداد زيادي از زائران را اعزام كنيم. بايد مسير جديدي را ايجاد كرد تا ساير زائران محروم هم بتوانند به زيارت بيايند.
در ادامه اين ديدار حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيد جعفر موسوي توليت آستان مقدس حسيني، خدمت به زوار حسيني را مايه سربلندي و افتخار توصيف كرد و گفت: خدمت به زائران چه در ايران و چه در عراق مايه سرافرازي است.
وي افزود: سختي‌هاي زائران را درك مي‌كنيم و تلاش داريم تا اين مشكلات را برطرف كنيم. مدينه الاوصيا و چند شهرك ديگر در خدمت زائران و در طول سال آماده ارائه خدمات است. همان‌طور كه مي‌دانيد در تابستان‌ها از بعدازظهر تا پاسي از شب زائران به اين منطقه مي‌روند و از فضاي آن استفاده مي‌كنند.
وي تصريح كرد: شهرك‌هاي زيارتي خدمات يكساني ندارند و بسته به زمان حضور زائران خدمات ارائه مي دهند و ما آمادگي داريم همكاري كنيم و در ايام مختلف سال مكان اقامت در اختيار زائران قرار دهيم.


| شناسه مطلب: 69009




توليت عتبات محمدي



نظرات کاربران