اعزام ۶۴ کاروان از خراسان رضوی به حج اعزام ۶۴ کاروان از خراسان رضوی به حج اعزام ۶۴ کاروان از خراسان رضوی به حج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعزام ۶۴ کاروان از خراسان رضوی به حج اعزام ۶۴ کاروان از خراسان رضوی به حج اعزام ۶۴ کاروان از خراسان رضوی به حج اعزام ۶۴ کاروان از خراسان رضوی به حج اعزام ۶۴ کاروان از خراسان رضوی به حج

اعزام ۶۴ کاروان از خراسان رضوی به حج

مسئول روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی از اعزام اولین کاروان حج تمتع در روز ۱۵ مردادماه سال جاری خبر داد.

عباس خداشناس، مسئول روابط عمومي سازمان حج و زيارت خراسان رضوي در گفت‌وگو با خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) از خراسان رضوي بيان كرد: در سال جاري ۸۸۰۰ نفر در قالب ۶۴ كاروان از خراسان رضوي به زيارت بيت‌الله‌الحرام اعزام مي‌شوند.
وي اضافه كرد: از تعداد ۶۴ كاروان، ۳۴ كاروان از مشهد و ۳۰ كاروان از ساير شهرستان‌هاي استان هستند كه تعداد ۹ كاروان از ۶۴ كاروان اعزامي را هموطنان اهل‌تسنن تشكيل مي‌دهند.
مسئول روابط عمومي سازمان حج و زيارت استان با بيان اينكه اولين كاروان اعزامي ۱۵ مردادماه سال جاري اعزام خواهند شد، اظهار كرد: كاروان‌هاي مدينه قبل از ۱۵ تا ۲۲ مردادماه و كاروان‌هاي مدينه بعد از ۲۲ تا ۲۹ مردادماه به زيارت بيت عتيق مشرف خواهند شد.
خداشناس ادامه داد: كاروان‌ها در حج تمتع سال جاري شامل چهار ظرفيت ۸۵ نفره، ۱۱۵ نفره، ۱۳۵ نفره و ۱۶۰ نفره پيش‌بيني شده است.
مسئول روابط عمومي سازمان حج و زيارت استان اظهار كرد: كلاس‌هاي توجيهي و آموزشي براي زائران از ماه مبارك رمضان آغاز شده است.
وي افزود: تا قبل از اعزام، ۱۲ جلسه براي آموزش مناسك حج ويژه از سوي كاروان‌ها، ويژه زائران در نظر گرفته شده كه در زمان‌هاي متفاوت و بر اساس برنامه‌ريزي كاروان مربوطه برگزار مي‌شود. خداشناس گفت: مقدمات اعزام زائران از سوي سازمان حج و زيارت ايران نيز به نحو احسن فراهم شده است.


| شناسه مطلب: 69137




حج 96 خراسان



نظرات کاربران