استقبال گرم و با شکوه از جانبازان دفاع مقدس در کربلای معلا استقبال گرم و با شکوه از جانبازان دفاع مقدس در کربلای معلا استقبال گرم و با شکوه از جانبازان دفاع مقدس در کربلای معلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
استقبال گرم و با شکوه از جانبازان دفاع مقدس در کربلای معلا استقبال گرم و با شکوه از جانبازان دفاع مقدس در کربلای معلا استقبال گرم و با شکوه از جانبازان دفاع مقدس در کربلای معلا استقبال گرم و با شکوه از جانبازان دفاع مقدس در کربلای معلا استقبال گرم و با شکوه از جانبازان دفاع مقدس در کربلای معلا

استقبال گرم و با شکوه از جانبازان دفاع مقدس در کربلای معلا

ده ها نفر از جانبازان سرافراز دفاع مقدس که به همراه خانواده های خود به سفر عتبات مشرف شده اند با استقبال گرم و با شکوه حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق وارد کربلای معلا شدند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، بيش از صد نفر از جانبازان و يادگاران دفاع مقدس كه به همراه خانواده هاي خود براي زيارت حرم مطهر حضرت اباعبدالله و حضرت قمر بني هاشم وارد هتل أبراج الشرق در شهر كربلاي معلا شدند.
در اين مراسم آقاي حسينيان سركنسول جمهوري اسلامي ايران در كربلاي معلا، مسئولين حج وزيارت، ستاد عمليات عتبات عاليات و حجت الاسلام والمسلمين عسگري سرپرست بعثه رهبري در كربلا حضور داشتند.
مسؤول بعثه مقام معظم رهبري در كشور عراق ضمن خيرمقدم به اين عزيزان با اهداي شاخه اي گل، براي آنان آرزوي صحت وسلامتي كرد و زيارات مقبوله آن ها را از درگاه خداوند متعال مسئلت كرد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينكه هرفردي كه براي زيارت وارد كربلا مي شود بايد براي شكرانه اين توفيق بزرگ بايدسجده شكر بجا بياورد، اظهار داشت: زيارت سالار شهيدان كربلا توفيق بزرگي است كه نصيب هركسي نمي شود بيكه از سوي خودحضرت دعوت مي شود به همين جهت بايد شاكر اين نعمت گرانبهاء باشيد.
مسؤول بعثه رهبري در عراق ادامه داد: براي شما جانبازان عزيز علاوه بر اين سجده شكر كه براي همه زائرين بسيار پسنديده است، يك سجده شكر ديگري نيز لازم و خيلي مهم است و آن سجده شكر براي اينكه راه كربلا به وسيله شما و شهداء باز شد و يكي از شعارهميشگي شهداء ورزمندگان اين بود كه كربلا كربلا ما داريم مي آييم.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني تأكيد كرد: بدون شك اگر افراد از جان گذشته اي همچون شما نبودند امروز هيچكس نمي توانست به زيارت امام حسين(ع) در كربلا بيايد، همه زائرين مديون شما هستند و شما در ثواب زيارت آنها شريك هستيد.
وي در بخش پاياني بيانات خود در جمع جانبازان با بيان اينكه بهترين سوغات وهديه كربلاي معلا تربت حضرت سيد الشهدا است، عنوان داشت: مقداري از تربت ناب آن حضرت را كه از نزديك ترين محل به قبر مطهر برداشته شده است را به عنوان هديه اي بزرگ معنوي به شما تقديم مي گردد.
يادآور مي شود، جانبازان در اين سفر پس از اقامت يك شبه در كاظمين و زيارت امامين جوادين عازم سامراء شده و به زيارت امامين عسكريين ومادر مكرمه و عمه بزرگوار امام زمان(عج)، رفته بودند
اين جانبازان سرافراز كه به همراه خانواده هاي خود به سفر عتبات مشرف شده اند در ادامه عازم شهر بلد جهت زيارت عموي بزرگوار امام زمان(عج) حضرت سيد محمد ابن علي الهادي مشرف شده و براي اقامت سه روزه در كربلاي معلا حاضر شده اند.




نظرات کاربران