مسؤول بعثه رهبری در عراق با سفیر جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد مسؤول بعثه رهبری در عراق با سفیر جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد مسؤول بعثه رهبری در عراق با سفیر جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مسؤول بعثه رهبری در عراق با سفیر جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد مسؤول بعثه رهبری در عراق با سفیر جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد مسؤول بعثه رهبری در عراق با سفیر جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد مسؤول بعثه رهبری در عراق با سفیر جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد مسؤول بعثه رهبری در عراق با سفیر جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد

مسؤول بعثه رهبری در عراق با سفیر جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد

حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی با حضور در محل سفارت خانه جمهوری اسلامی ایران در عراق آقای ایرج مسجدی دیدار و در مورد آخرین وضعیت زیارت در عتبات عالیات گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از بغداد، حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني مسؤول بعثه مقام معظم رهبري پس از بازديد از بعثه رهبري در كاظمين با ايرج مسجدي سفير جمهوري اسلامي ايران در عراق ديدار و گفت‌وگو كرد.
در اين ديدار كه رايزن فرهنگي سفارت و حجج اسلام آقايان احساني وعسگري نيز حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني با ضمن تسليت به مناسبت فوت خواهر آقاي مسجدي گزارش مبسوطي از برنامه هاي فرهنگي وخدمات رساني به زائران ارائه نمود
وي با اشاره به تعامل خوب توليت هاي عتبات عاليات با بعثه رهبري اظهار داشت اميدواريم با مساعد همه جانبه جنابعالي رسالت بعثه مقام معظم رهبري بهتر از گذشته تحقق پيدا نمايد.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني وحدت و همدلي ملت ايران و عراق را بسيار مهم و ضروري خواند وخاطر نشان ساخت: بعثه رهبري رويكرد زائرمحوري برنامه هاي متنوعي براي زائران در سطوح مختلف مخصوصا قشر فرهيخته دانشگاهي ونيز اهل سنت خدمات فرهنگي ويژه ارائه مي دهد. وجلسات توجيهي منظمي براي روحانيون ومداحان دارد.
آقاي مسجدي نيز در اين ديدار ضمن تقدير وتشكر از بعثه رهبري به نكاني مهمي اشاره و براهميت رضايت زائرين وسامان بخشي ومديريت زائرين آزاد تأكيد كرد و در ادامه ابراز اميدواري نمود كه زيارت سامراء نيز رنگ و بوي تازه اي به خود بگيرد و زائران با فراغ بال بهتري بتوانند از فضاي معنوي حرم امامين عسكرين استفاده كنند.




نظرات کاربران