برای اعزام زائران به سفر حج احساس تکلیف کردیم برای اعزام زائران به سفر حج احساس تکلیف کردیم برای اعزام زائران به سفر حج احساس تکلیف کردیم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برای اعزام زائران به سفر حج احساس تکلیف کردیم برای اعزام زائران به سفر حج احساس تکلیف کردیم برای اعزام زائران به سفر حج احساس تکلیف کردیم برای اعزام زائران به سفر حج احساس تکلیف کردیم برای اعزام زائران به سفر حج احساس تکلیف کردیم

برای اعزام زائران به سفر حج احساس تکلیف کردیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حجاج ما باید به عنوان الگو برای حجاج جهان به همه مواردی که از طرف بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت مطرح شده، عمل کنند و بدانند که همه شرایط برای اعزام آن ها و تامین عزت و امنیت‌شان فراهم شده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي درباره اعزام حاجيان به حج گفت: همه آنچه لازم بود براي تامين امنيت و عزت حجاج بررسي شده و نتيجه همفكري با بعثه مقام معظم رهبري به عنوان مجريان امور اين بود اگر شروط ما را عربستان پذيرفت، اعزام خواهيم داشت.
صالحي اميري خاطرنشان كرد: وزير حج عربستان رسما شروط ما را پذيرفت. عربستان به همه كشورها كه حاجي مي فرستند تعهدنامه‌اي را فرستاد تا امضا كنند، ولي ما امضا نكرديم. ما شرايطي را تعريف كرده و رئيس سازمان حج را به مكه فرستاديم تا بر شروط ايران براي اعزام حاجي تاكيد كند و در نهايت عربستان شروط ايران را پذيرفت.
وي تاكيد كرد: زائرين نيز بايد ملاحظه قوانين را داشته باشند و از دادن هرگونه بهانه به دست سعودي‌ها بپرهيزند تا امسال در كمال امنيت و آرامش و بدون ورود به حواشي مراسم برگزار شود.
صالحي اميري اضافه كرد: حجاج ما بايد به عنوان الگو براي حجاج جهان به همه مواردي كه از طرف بعثه مقام معظم رهبري و سازمان حج و زيارت مطرح شده، عمل كنند و بدانند كه همه شرايط براي اعزام آن ها و تامين عزت و امنيت‌شان فراهم شده و حدود يك ميليون نفر بالاي 60 سال، در صف سفر به حج هستند و ما امسال در مقابل مردم و مراجع تقليد احساس تكليف​ كرديم تا راه را براي سفر حجاج باز كنيم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران