16 کاروان زائران اهل تسنن تاکنون از مدینه منوره راهی مکه مکرمه شده اند 16 کاروان زائران اهل تسنن تاکنون از مدینه منوره راهی مکه مکرمه شده اند 16 کاروان زائران اهل تسنن تاکنون از مدینه منوره راهی مکه مکرمه شده اند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
16 کاروان زائران اهل تسنن تاکنون از مدینه منوره راهی مکه مکرمه شده اند 16 کاروان زائران اهل تسنن تاکنون از مدینه منوره راهی مکه مکرمه شده اند 16 کاروان زائران اهل تسنن تاکنون از مدینه منوره راهی مکه مکرمه شده اند 16 کاروان زائران اهل تسنن تاکنون از مدینه منوره راهی مکه مکرمه شده اند 16 کاروان زائران اهل تسنن تاکنون از مدینه منوره راهی مکه مکرمه شده اند

16 کاروان زائران اهل تسنن تاکنون از مدینه منوره راهی مکه مکرمه شده اند

شمار کاروان های زائران اهل تسنن کشورمان که پس از توقف در مدینه منوره و زیارت حرم مطهر نبوی و قبرستان بقیع عازم مکه مکرمه شدند، به 16 کاروان رسید.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، از آغاز عمليات اعزام زائران ايراني به سرزمين وحي تا امروز 24 كاروان زائران اهل سنت راهي مدينه شده بود كه با خروج 16 كاروان ديگر، در حال حاضر 8 كاروان در مدينه استقرار دارند.
بالغ بر 15 هزار نفر از هم ميهنان اهل تسنن در قالب 107 كاروان، امسال به سرزمين وحي مشرف مي شوند.
تعداد كاروان هاي زائران اهل تسنن در مدينه قبل، 41 كاروان با ظرفيت 5635 نفر است و زائراني از استان هاي كردستان، هرمزگان، خراسان جنوبي، آذربايجان غربي، سيستان و بلوچستان، بوشهر و كرمانشاه را در بر مي گيرد.
شمار كاروان هاي زائران اهل سنت در مدينه بعد، 61 كاروان با ظرفيت حدود 10هزار نفر است و زائراني از استان هاي خراسان شمالي، گلستان، سيستان و بلوچستان، خراسان رضوي، گيلان، فارس، خراسان جنوبي و بوشهر را شامل مي شود.
اعزام زائران ايراني به مدينه منوره تا 30 مرداد ادامه خواهد داشت و از 19 مرداد پروازهاي مدينه بعد به مقصد فرودگاه جده انجام مي شود.
عمليات انتقال زايران ايراني به عربستان سعودي سوم شهريور خاتمه مي يابد.




نظرات کاربران