529 زائر ایرانی امروز وارد مدینه منوره می شوند بیش از 11هزار نفر در شجره احرام بستند 529 زائر ایرانی امروز وارد مدینه منوره می شوند بیش از 11هزار نفر در شجره احرام بستند 529 زائر ایرانی امروز وارد مدینه منوره می شوند بیش از 11هزار نفر در شجره احرام بستند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
529 زائر ایرانی امروز وارد مدینه منوره می شوند بیش از 11هزار نفر در شجره احرام بستند 529 زائر ایرانی امروز وارد مدینه منوره می شوند بیش از 11هزار نفر در شجره احرام بستند 529 زائر ایرانی امروز وارد مدینه منوره می شوند بیش از 11هزار نفر در شجره احرام بستند 529 زائر ایرانی امروز وارد مدینه منوره می شوند بیش از 11هزار نفر در شجره احرام بستند 529 زائر ایرانی امروز وارد مدینه منوره می شوند بیش از 11هزار نفر در شجره احرام بستند

529 زائر ایرانی امروز وارد مدینه منوره می شوند بیش از 11هزار نفر در شجره احرام بستند

عملیات اعزام زائران ایرانی برای حضور در مناسک حج 96 امروز پنجشنبه با انجام 2پرواز به مدینه منوره ادامه می یابد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مدينه منوره، 529 زائر ايراني با اين 2 پرواز از شهرهاي تهران و مشهد به مدينه منتقل خواهند شد.
امشب همچنين 6 كاروان شامل 768 زائر ايراني در مسجد شجره لباس احرام پوشيده و براي انجام مناسك حج به مكه عزيمت خواهند كرد.
شمار زائران ايراني كه تا كنون از طريق فرودگاه مدينه وارد سرزمين وحي شده اند، بالغ بر 23 هزار نفر است كه حدود 12 هزار نفر آنان پس از توقف 6روزه در مدينه منوره، در ميقات شجره مُحرم و راهي مكه مكرمه شده اند.
نخستين گروه از زايران ايراني (‌مدينه بعد)‌ روز چهارشنبه وارد فرودگاه جده شدند و مورد استقبال مسئولان وزارت حج و فرودگاهي عربستان قرار گرفتند.
اين گروه از زايران كشورمان پس از ورود به فرودگاه جده و انجام امور قانوني و تشريفاتي، فرودگاه جده را به مقصد مكه مكرمه ترك كردند.
زايران مدينه بعد، قبل از ورود به مكه مكرمه در ميقات جحفه، لباس احرام به تن مي كنند و در بدو ورود به مكه مكرمه با حضور در مسجدالحرام، اعمال عمره تمتع را بجا مي آورند.
عمليات اعزام زائران ايراني به سرزمين وحي براي انجام مناسك حج تمتع تا سوم شهريورماه ادامه خواهد داشت.




نظرات کاربران