استقبال پرشور زایران ایرانی از محل انس با قران کریم در مکه مکرمه استقبال پرشور زایران ایرانی از محل انس با قران کریم در مکه مکرمه استقبال پرشور زایران ایرانی از محل انس با قران کریم در مکه مکرمه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
استقبال پرشور زایران ایرانی از محل انس با قران کریم در مکه مکرمه استقبال پرشور زایران ایرانی از محل انس با قران کریم در مکه مکرمه استقبال پرشور زایران ایرانی از محل انس با قران کریم در مکه مکرمه استقبال پرشور زایران ایرانی از محل انس با قران کریم در مکه مکرمه استقبال پرشور زایران ایرانی از محل انس با قران کریم در مکه مکرمه

استقبال پرشور زایران ایرانی از محل انس با قران کریم در مکه مکرمه

محافل " انس با قران کریم " یکی از برنامه های فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری است که با استقبال پرشور و نشاط زایران کشورمان مواجه شده است .

در اين جلسات ؛ شماري از قاريان كشورمان كه در قالب زاير در كاروان ها حضور دارند ؛ اياتي از قران كريم را تلاوت كردند كه مورد تحسين حاضران قرار گرفت .
حجت الاسلام ناصر ماندگاري سخنران بعثه مقام معظم رهبري در اين مراسم در سخناني به زايران توصيه كرد از فرصت حضور در حرمين شريفين استفاده كرده و دست كم يك بار قران كريم را ختم كنند.
وي علاوه بر قرائت قران ؛ تدبير در ايات را مورد تاكيد قرار داد و در بخش ديگري از سخنانش به تفسير آيات حج كه مناسبت با اين روزها دارد ؛ پرداخت.
در اين مراسم ؛ ياد و خاطره شهداي منا بويژه شماري از قاريان كشورمان كه در اين حادثه در سال 94 به شهادت رسيدند ؛ گرامي داشته شد.
گروه تواشيح مشكات نيز در اين مراسم به اجراي برنامه پرداختند.
باتوجه به تقارن اين مراسم با سالروز شهادت حضرت امام باقر (ع) ؛ مراسم سوگواري و عزاداري نيز برگزار شد .




نظرات کاربران