آمادگی مرکز پزشکی حج برای ارائه خدمات به زائران ایرانی درمنا و عرفات آمادگی مرکز پزشکی حج برای ارائه خدمات به زائران ایرانی درمنا و عرفات آمادگی مرکز پزشکی حج برای ارائه خدمات به زائران ایرانی درمنا و عرفات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آمادگی مرکز پزشکی حج برای ارائه خدمات به زائران ایرانی درمنا و عرفات آمادگی مرکز پزشکی حج برای ارائه خدمات به زائران ایرانی درمنا و عرفات آمادگی مرکز پزشکی حج برای ارائه خدمات به زائران ایرانی درمنا و عرفات آمادگی مرکز پزشکی حج برای ارائه خدمات به زائران ایرانی درمنا و عرفات آمادگی مرکز پزشکی حج برای ارائه خدمات به زائران ایرانی درمنا و عرفات

آمادگی مرکز پزشکی حج برای ارائه خدمات به زائران ایرانی درمنا و عرفات

معاون مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر اعلام کرد : با توجه به حضور زائران اهل سنت کشورمان از صبح امروز در سرزمین منا ، با استقرار پزشکان متخصص ، ارائه خدمات پزشکی و درمانی به حجاج کشورمان آغاز شده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، پيرحسين كوليوند با اشاره به اينكه امكانات لازم درعرفات نيز پيش بيني شده است ، افزود: در مشعر با استقرار دو دستگاه آمبولانس و پزشك آماده ارائه خدمات هستيم و بيمارستان صحرايي منا نيز فعال است.
وي درخصوص زائران بستري در مراكز درماني گفت: 46 زائر دربيمارستان مركز پزشكي درمكه و 12 نفر ديگر در بيمارستان هاي سعودي بستري هستند و هيئت پزشكي تدابير لازم را براي اينكه زائران بستري هم اعمال حج خود را انجام دهند، پيش بيني كرده است.
معاون مركز پزشكي حج و زيارت به كاهش تعداد مراجعه كنندگان به مراكز درماني كشورمان در مدينه منوره و مكه مكرمه درمقايسه با سال 94 كمتر اشاره كرد و افزود: توصيه هاي لازم براي جلوگيري از گرمازدگي به زائران ارائه شده و مركز پزشكي حج براي ارائه خدمات به حجاجي كه دچار گرما زدگي شوند آمادگي دارد.
وي همچنين از فوت دو زائر ديگر خبر داد و گفت: آقايان ولي ا.. آهنگر 79 ساله از كاروان 3007 استان مازندران و مختوم كمالي 63 ساله از كاروان 38052 استان گلستان نيز بدليل ايست قلبي فوت كردند.
برپايه اين گزارش با فوت اين دو نفر ، تعداد زائران ايراني كه تاكنون درعمليات حج امسال دارفاني را وداع گفتند به ده نفر رسيد.




نظرات کاربران