سرپرست حجاج ایرانی  از واحدهای حمل و نقل ترددی و راهنمای حجاج بازدید کرد سرپرست حجاج ایرانی  از واحدهای حمل و نقل ترددی و راهنمای حجاج بازدید کرد سرپرست حجاج ایرانی  از واحدهای حمل و نقل ترددی و راهنمای حجاج بازدید کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سرپرست حجاج ایرانی  از واحدهای حمل و نقل ترددی و راهنمای حجاج بازدید کرد سرپرست حجاج ایرانی  از واحدهای حمل و نقل ترددی و راهنمای حجاج بازدید کرد سرپرست حجاج ایرانی  از واحدهای حمل و نقل ترددی و راهنمای حجاج بازدید کرد سرپرست حجاج ایرانی  از واحدهای حمل و نقل ترددی و راهنمای حجاج بازدید کرد سرپرست حجاج ایرانی  از واحدهای حمل و نقل ترددی و راهنمای حجاج بازدید کرد

سرپرست حجاج ایرانی از واحدهای حمل و نقل ترددی و راهنمای حجاج بازدید کرد

همزمان با آغازعملیات انتقال 86 هزار و 300 زایر ایرانی خانه خدا به سرزمین عرفات ؛ حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه و سرپرست زایران ایرانی از واحدهای حمل و نقل ترددی و راهنمای حجاج ستاد مکه مکرمه بازدید کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ؛ در اين بازديد كه آقاي حميد محمدي رييس سازمان حج و زيارت و شماري از مسئولان ستادي و اجرايي بعثه و سازمان حج حضورداشتند ؛ مسئول واحد حمل و نقل ترددي از آخرين اقدامات انجام شده براي نقل و انتقال زايران به صحراي عرفات گزارشي را به اطلاع نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت رساند.
آقاي حميدرضا محمدي مسئول حمل و نقل ترددي ستاد مكه مكرمه در گزارش خود گفت كه عمليات اعزام زايران ايراني از بعدازظهرامروز (چهارشنبه) آغاز شده و تا ساعات اوليه بامداد پنجشنبه ادامه خواهد يافت.
وي گفت : تدابير و برنامه ريزي هاي دقيقي براي نقل و انتقال زائران انجام شده است تا در كمترين زمان ممكن مسير مكه به سرزمين عرفات را با اتوبوس طي كنند.
حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر نيز در اين ديدار با قدرداني از تلاش هاي خالصانه عوامل ستادي و اجرايي در ارايه خدمت حداكثري به زايران بيت الله الحرام گفت: ترديدي وجود ندارد كه شما عزيزان در ثواب حج حجاج عزيز كشورمان سهيم هستيد.
وي با اشاره به لباس هاي متحدالشكل نيروهاي اجرايي و راهنماي حجاج ؛ از اين لباس به عنوان لباس خدمت ياد كرد و خطاب به نيروهاي راهنما و ستادي گفت : قدر خود را بدانيد، با اخلاص كار كنيد و ان شاءالله خداوند اجر بيشتري به شما خواهد داد.
نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت گفت : با برنامه ريزي هاي انجام شده زمان انتقال حجاج كشورمان به عرفات كه درسالهاي قبل بعضا تا حدود 7 ساعت به طول مي انجاميد در زمان بسيار كوتاهتري انجام مي شود.
حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر ابراز اميدواري كرد عمليات حج 96 كه تاكنون به خوبي انجام شده است ؛ تاپايان با موفقيت ادامه يابد.
آقاي حميد محمدي معاون وزير و رييس سازمان حج و زيارت نيز در اين جلسه به بازديد امروز خود از چادرهاي منا و عرفات اشاره كرد و گفت : همه امكانات لازم براي بيتوته و اقامت زايران در صحراي عرفات و منا آماده شده است.
وي گفت: چادرها همگي مفروش و مجهز به كولر است تا ان شاءالله زمينه آسايش بيشتر زايران فراهم شود.
رييس سازمان حج و زيارت گفت: پيش بيني مي شود عزيمت كاروان هاي زايران از مكه تا عرفات ؛ حدود يك ساعت بطول انجامد.
گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مكه مكرمه حاكيست ؛ حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر و آقاي محمدي همچنين بازديد كوتاهي از مركز راهنماي زايران انجام دادند و به پرسنل اين واحد نيز خداقوت گفته و از تلاش هاي آنان تشكر و قدرداني كردند.




نظرات کاربران