کربلا کتاب عشق، معرفت، بصیرت و عبودیت است کربلا کتاب عشق، معرفت، بصیرت و عبودیت است کربلا کتاب عشق، معرفت، بصیرت و عبودیت است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کربلا کتاب عشق، معرفت، بصیرت و عبودیت است کربلا کتاب عشق، معرفت، بصیرت و عبودیت است کربلا کتاب عشق، معرفت، بصیرت و عبودیت است کربلا کتاب عشق، معرفت، بصیرت و عبودیت است کربلا کتاب عشق، معرفت، بصیرت و عبودیت است

کربلا کتاب عشق، معرفت، بصیرت و عبودیت است

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کشور عراق کربلا را کتاب عشق خواند و آن را دارای فصول فراوانی مانند معرفت، بصیرت، ولایتمداری، عبودیت و ادب دانست و بر مطالعه دقیق و عمیق آن تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني در جمع دانشجويان همايش احلي من العسل اظهار داشت : قرآن حبل ممدود است واز عوالم بالا به اين عالم نزول كرده است لذا از عرش تا فرش شناخته شده است و اهل زمين براي سير صعودي خود بايد از آن استفاده كنند .
مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كشور عراق تصريح كرد: البته كساني كه مي خواهند معاني عرشي قرآن را بفهمند بايداز نظر فكري و علمي عرشي شوند تا به آن معاني عرشي دست يابند . مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كشور عراق ادامه داد: رسيدن به معناي عشق علم حضوري لازم دارد علم حصولي براي دستيابي به اين معنا كفايت نمي كند.
حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني دانشجويان را با توجه به جايگاه علمي و فكري و صفاي باطني كه دارند به انديشيدن براي دستيابي به دستاوردهاي بزرگي از اين سفر دعوت كرد و گفت: بايد در اين سفر تحول فكري و رفتاري پيدا كرد وحسيني شد.
وي ادامه داد: در يك حديثي در وسايل الشيعه پيامبر اكرم (ص) فرمود: إِنَّ أَحْسَنَ الْحُسْنِ الْخُلُقُ الْحَسَنُ» يعني بهترين نيكي ها حسن خلق و اخلاق نيكوست اخلاق خوب آن است كه آنچه براي خود نمي پسندي براي ديگران هم نپسند .
حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني بهبود رابطه با خدا را يكي از مصاديق اخلاق نيكو عنوان كرد و افزود: كسي كه رابطه اش با خدا خوب نباشد ارتباطش با بقيه هم خوب نيست زيرا فردي كه اين همه نعمت از سوي خدا به او داده شده است ولي حاضر نيست عبادت او را بكند آيا مي تواند با يك انسان عاجز كه هيچ به او نمي دهد خوش رفتار باشد.
وي به دانشجويان توصيه كرد كه قدر اين مكان را بدانند كه اين مكان بسيار مقدس است و بايد بدانند كه براي چه آمده اند و دنبال چه چيزي هستند زيرا اينجا ملائكه دائما در حال نزول هستند و اين فرشتگان براي زائرين دعا واستغفار مي كنند.




نظرات کاربران