توصیه‌های مهم فرمانده ناجا به زائران عتبات برای اربعین توصیه‌های مهم فرمانده ناجا به زائران عتبات برای اربعین توصیه‌های مهم فرمانده ناجا به زائران عتبات برای اربعین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
توصیه‌های مهم فرمانده ناجا به زائران عتبات برای اربعین توصیه‌های مهم فرمانده ناجا به زائران عتبات برای اربعین توصیه‌های مهم فرمانده ناجا به زائران عتبات برای اربعین توصیه‌های مهم فرمانده ناجا به زائران عتبات برای اربعین توصیه‌های مهم فرمانده ناجا به زائران عتبات برای اربعین

توصیه‌های مهم فرمانده ناجا به زائران عتبات برای اربعین

فرمانده نیروی انتظامی تمهیدات پلیس برای راهپیمایی اربعین را تشریح کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از ايسنا، سردار حسين اشتري در حاشيه اختتاميه دومين جشنواره چادرهاي آسماني با حضور در جمع خبرنگاران گفت: رويكرد پليس در تمامي حوزه‌ها پيشگيرانه بوده و ما مي‌خواهيم قبل از آنكه جرمي رخ دهد وارد شده و از وقوع آن پيشگيري كنيم. بنابراين مردم و خانواده‌ها نيز بايد با پليس همكاري كنند.
وي با بيان اينكه عفت عمومي در جامعه ما زياد است گفت: اكثريت دختران و زنان ايراني نيز معتقدند كه بايد عفت در جامعه رعايت شود.
سردار اشتري با بيان اينكه طبق مصوبات شوراي عالي انقلاب فرهنگي 26 دستگاه در حوزه عفاف و حجاب مسئوليت دارند، ادامه داد: ناجا همانطور كه بارها گفته شده آخرين حوزه است و اگر ديگر دستگاه‌ها نيز وظايف خود را انجام دهند قطعا كمتر شاهد اقدامات انتظامي در اين حوزه خواهيم بود.
وي درباره تمهيدات پليس براي اربعين نيز گفت: در مورد اربعين نيز مانند سال‌هاي گذشته ناجا آمادگي كامل داشته و از مدت‌ها قبل برنامه ريزي‌هاي خود براي نظم و امنيت تردد زائران را آغاز كرده است. جلسات مربوطه در مرزها نيز برگزار شده و ان شاء الله همچون سال‌هاي گذشته در موعد مقرر طرح‌هاي ما براي راهپيمايي اربعين اجرا خواهد شد.
فرمانده نيروي انتظامي به زائران توصيه كرد كه حتما گذرنامه معتبر را از مراكز معتبر تهيه كرده و به همراه داشته باشند؛ چرا كه تنها با مدارك داراي اعتبار مي‌توان به عتبات سفر كرد.
سردار اشتري همچنين با تاكيد بر ضرورت معتبر بودن گذرنامه گفت: از زائران مي‌خواهم كه اگر تا زمان سفرشان شش ماه يا كمتر از تاريخ اعتبار گذرنامه‌شان باقيمانده، حتما نسبت به تمديد اعتبار آن اقدام كنند.
وي درباره تعداد مرزهاي رسمي نيز گفت: مرز چزابه، شلمچه و مهران همچون سال‌هاي گذشته فعالند و ما نيز آماده بازگشايي مرز خسروي به عنوان مرز چهارم هستيم كه البته طرف عراقي نيز بايد آمادگي خود را اعلام كند.


| شناسه مطلب: 70379




عتبات پليس اربعين



نظرات کاربران