معارفه رییس ستاد کاظمین و مسئول بازرسی بعثه برگزار شد معارفه رییس ستاد کاظمین و مسئول بازرسی بعثه برگزار شد معارفه رییس ستاد کاظمین و مسئول بازرسی بعثه برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
معارفه رییس ستاد کاظمین و مسئول بازرسی بعثه برگزار شد معارفه رییس ستاد کاظمین و مسئول بازرسی بعثه برگزار شد معارفه رییس ستاد کاظمین و مسئول بازرسی بعثه برگزار شد معارفه رییس ستاد کاظمین و مسئول بازرسی بعثه برگزار شد معارفه رییس ستاد کاظمین و مسئول بازرسی بعثه برگزار شد

معارفه رییس ستاد کاظمین و مسئول بازرسی بعثه برگزار شد

در مراسم معارفه جاوری به عنوان رئیس جدید ستاد کاظمین و عسکری به عنوان مسئول بازرسی بعثه مقام معظم رهبری به حاضرین معرفی شدند. .

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كاظمين، دراين مراسم حجت الاسلام و المسلمين احساني مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كاظمين با تبريك اعياد قربان و غدير و استناد به آيه شريفه قَالَ الَّذِي عِنْدَهُ عِلْمٌ مِنَ الْكِتَابِ أَنَا آتِيكَ بِهِ قَبْلَ أَنْ يَرْتَدَّ إِلَيْكَ طَرْفُكَ» اظهار داشت: اميرالمومنين علي(ع) علم الكتاب را به همراه دارند و بين علم من الكتاب و علم الكتاب فرق بسياري وجود دارد و اين مايه افتخار شيعيان است كه چنين امام بزرگواري دارند و به شيعه بودن خود افتخار مي كنند.
در اين مراسم علي بيگ، سرپرست ستاد عمليات شمسا در عراق با اشاره به اهميت خدمتگزاري به زائران عتبات عاليات گفت: پذيرفتن مسئوليت در عتبات يك مقام و منصبي است كه اهل بيت عليهم السلام عنايت كرده اند و اين توفيق بزرگي است كه در خدمت زائرين هستيم و بايد قدر اين نعمت را بدانيم و از حق زائر دفاع كنيم.
در ادامه جلسه، رئيس ستاد كاظمين نيز با تاكيد بر اينكه در عتبات عاليات از هيچ خدمتي نسبت به زائرين نبايد غفلت كرد، خاطرنشان كرد: اين حق زائر است كه با بهترين خدمات به زيارت نائل شود و اگر ذره اي در اين مسئوليت كوتاهي به عمل آيد بايد جبران شود چون كه از مصاديق بارز حق الناس است.
همچنين عباسي مسئول امنيت نمايندگي سازمان حج و زيارت در عراق نكاتي را در مورد امنيت عراق بيان كرد.
دراين جلسه جاوري به عنوان رئيس جديد ستاد كاظمين و جانشين شمس الله هريجي و عسكري به عنوان مسئول بازرسي بعثه مقام معظم رهبري به حاضرين معرفي شدند و جلسه با مديحه سرايي ذاكر اهل بيت به پايان رسيد.


| شناسه مطلب: 70384




كاظمين ستاد احساني



نظرات کاربران