شمار حجاج ایرانی در مدینه منوره به بیش از 5 هزار تن می رسد شمار حجاج ایرانی در مدینه منوره به بیش از 5 هزار تن می رسد شمار حجاج ایرانی در مدینه منوره به بیش از 5 هزار تن می رسد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شمار حجاج ایرانی در مدینه منوره به بیش از 5 هزار تن می رسد شمار حجاج ایرانی در مدینه منوره به بیش از 5 هزار تن می رسد شمار حجاج ایرانی در مدینه منوره به بیش از 5 هزار تن می رسد شمار حجاج ایرانی در مدینه منوره به بیش از 5 هزار تن می رسد شمار حجاج ایرانی در مدینه منوره به بیش از 5 هزار تن می رسد

شمار حجاج ایرانی در مدینه منوره به بیش از 5 هزار تن می رسد

شمار حجاج ایرانی «مدینه بعد» تا پایان روز چهارشنبه به بیش 5 هزار تن خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مدينه منوره، عمليات انتقال حجاج ايراني به مدينه منوره از روز گذشته(سه شنبه) با اعزام 20 كاروان به ظرفيت 2818 نفر آغاز شد.
امروز نيز با انتقال 2874 نفر از مكه مكرمه به مدينه منوره، جمع زائران ايراني كه پس از انجام مناسك حج، توفيق زيارت بارگاه ملكوتي رحمة للعالمين و ائمه مظلوم بقيع را پيدا مي كنند، به 5692 نفر مي رسد.
رييس ستاد مدينه منوره روز گذشته به همراه جمعي از مسئولان ستادي،‌ از هتل هاي محل اقامت زائران ايراني بازديد و دستورات لازم براي رفع نقايص را صادر كرد.
هماهنگي هاي لازم در واحدهاي مختلف اعم از حمل و نقل، اسكان، تغذيه و امور پزشكي و بهداشتي انجام شده و مشكلي بابت ارائه خدمات به زائران وجود ندارد.
زائران ايراني در مدينه منوره 5 روز اقامت خواهند داشت و پس از آن از طريق فرودگاه اين شهر به ايران منتقل خواهند شد.
انتقال زائران ايراني از مكه مكرمه به مدينه منوره كه از ديروز سه شنبه(14 شهريور) آغاز شده است، تا روز 29 شهريورماه ادامه دارد.
نخستين گروه از زائران ايراني روز 19 شهريورماه از طريق فرودگاه شهر مدينه عازم ايران مي شوند.
امسال 86 هزار و 300 نفر از جمهوري اسلامي ايران براي انجام مناسك حج تمتع عازم سرزمين وحي شدند كه از اين تعداد حدود 15 هزار نفر از هموطنان اهل تسنن بودند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران